  • 31. Data: 2020-08-01 23:54:11
    Temat: Re: Wybór mieszkania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Właśnie widzę, że poza tobą to chyba nikt tu nie zagląda.

    Ja też nie zaglądam. Po prostu gdy dostaję informację, że ktoś coś
    napisał, sprawdzam kto i co.

    https://ibb.co/FVb9yYp

    > W Murcji też zjeździłem już kilka mieścin i w każdej znalazłem teatr.
    > Coś w tym jest.

    W większości pewnie dzisiaj jest kino.

    > Przeżuć się na budowlaną.

    Przeżuwam nieśpiesznie cały Usenet. Niewiele tego jest.

    Jarek

    --
    W morde kopane. W życiu bym do teatru nie poszedł.

  • 32. Data: 2020-08-02 10:22:59
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > W większości pewnie dzisiaj jest kino.

    Teatry. Jak były tak są. Kina w centrach handlowych. Jeszcze nie wiem jak z
    frekwencją na spektaklach ale nikt na kina tego nie zamienia, ja się nie spotkałem z
    czymś takim.
    K.

  • 33. Data: 2020-08-02 13:03:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar napisał:

    > Teatry. Jak były tak są. Kina w centrach handlowych. Jeszcze nie wiem
    > jak z frekwencją na spektaklach ale nikt na kina tego nie zamienia,
    > ja się nie spotkałem z czymś takim.

    Ten, o którym mówimy, z dumnym napisem "TEATRO MUNICIPAL" na froncie,
    w Wikipedii opisany jest jako "Cine-Teatro".

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2020-08-02 20:53:13
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ten, o którym mówimy, z dumnym napisem "TEATRO MUNICIPAL" na froncie,
    > w Wikipedii opisany jest jako "Cine-Teatro".

    Jak tam przy okazji będę to sprawdzę.
    K.

  • 35. Data: 2020-10-26 14:03:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>