  • 1. Data: 2012-11-03 20:45:16
    Temat: ekogroszek, wschodnie rejony Warszawy, Otwocka
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Witajcie, mam prośbę o namiary na dobry ekogroszek we wschodnich okolicach Warszawy.
    Kupiłem podobno dobry polski ekogroszek na składzie w Otwocku (w którym brałem węgiel
    od paru lat) ale niestety, nie da się tym palić - węgiel niemiłosiernie się spieka i
    przez to nie chce się palić, prawie cały ląduje w popielniku.
    Ps tylko nie mówcie o regulacji kotła, mam w tym kilka lat doświadczenia i zaręczam
    że tym razem to wina węgla - żadne parametry spalania nie poprawiają sytuacji a
    próbuję już ze 2 tygodnie. Nie chcę całej zimy spędzić w kotłowni!

  • 2. Data: 2012-11-04 16:05:11
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-03 20:45, nightwatch77 pisze:
> [...]
    próbuję już ze 2 tygodnie. Nie chcę całej zimy spędzić w kotłowni!

    Łobuzy sprzedają węgiel innego typu, niż 31 ewentualnie coś mieszają
    http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C4%99giel_kamienny
    Mało kto rozróżnia węgiel od węgla, a z importu jest sporo taniego węgla
    z Rosji, Czech czy Kazachstanu, a oni wydobywają różne typy.
    Jacek

  • 3. Data: 2012-11-05 15:28:56
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    mogę tylko dać radę, ja zawsze proszę jak z składu biore opał, aby na
    fakturze umieścić kopalnie, zawartość popiołu oraz kaloryczność
    2x nie pasowało mi, badania wykonała kopalnia bezpłatnie i koszta zwracała.

    Obecnie tylko z kopalni biorę bezpośrednio z fv

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2012-11-14 19:29:26
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Dobra, chyba znalazłem - skład opału 'Carbon' w Dębem Wielkim.
    Mają tam kilka rodzajów ekogroszku i jeden z nich, po zmieszaniu pół na pół z tym
    węglem który wcześniej miałem, tworzy mieszankę nadającą się do użytku. Tzn pali się
    już od kilku dni i spieków nie ma. Cieszę się że w ten prosty sposób można podkręcić
    jakość węgla.

  • 5. Data: 2012-11-15 14:46:51
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 14.11.2012 19:29, nightwatch77 pisze:
> [...]
    > nadającą się do użytku. Tzn pali się już od kilku dni i spieków nie ma.
    > Cieszę się że w ten prosty sposób można podkręcić jakość węgla.

    Ty się tak nie ciesz, bo za chwile(a pewnie już) taką podkręconą
    mieszankę kupisz na składzie jak super extra power węgiel. Coś jak
    homeopatia...:)