  • 11. Data: 2022-06-30 15:24:28
    Temat: Re: kombinatoryka: mauzer jako źródło ciepłej wody
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz napisał:

    > Dlatego myślę o pojemniku który przez dzień od słońca nabrał by
    > trochę temperatury a jest niskocenny

    To może worek na sok, taki z kranikiem, co go w karton wkładają
    i sprzedają w biedronkach i innych takich? Tam występują przeważnie
    pięciolitrowe, ale z odzysku są za darmo. Większe, 10 litrów
    przynajmniej, da się zdobyć na Allegro, po jakieś pińć złotych.
    Można popsiukać czarną farbą w sprayu, dla lepszej absorbcji
    falowania elektromagnetycznego. Tak niskocenne, że można często
    wymieniać, żadna franca się nie zalęgnie.

    https://allegro.pl/oferta/worek-na-sok-wino-z-kranik
    iem-10l-20-sztuk-10791257270

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2022-06-30 15:45:00
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 30.06.2022 o 14:41, sirapacz napisał:

    > nie przeczytałeś całości co nie? :D
    > niezabudowana pusta działka

    To zabuduj i nie płacz, że wszystko ukradno. Jak bida bidę goni
    a dookoła sami złodzieje, to najtaniej i najbezpieczniej wychodzi
    niemycie. I masz pretekst ku temu: "niezabudowana pusta działka".
    Bo czarny szlauf nim się obejrzysz, to też ci ukradno.

    --
    Collie

  • 13. Data: 2022-06-30 16:35:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 30 czerwca 2022 o 15:45:04 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > niemycie. I masz pretekst ku temu: "niezabudowana pusta działka".
    > Bo czarny szlauf nim się obejrzysz, to też ci ukradno.

    U ciebie nic nie kradną bo dobrze pilnujesz i głośno szczekasz.

  • 14. Data: 2022-06-30 18:26:33
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/06/2022 15:12, sirapacz wrote:
    > mam prysznic turystyczny który mogę wrzucić np. do wiadra i pompuje mi
    > do takiej śmiesznej słuchawki z 12v

    Mówie o tych wieszanych na gałęzi, grawitacyjnych.

    Prywatnie nie mam, ale znajmi "namiotowcy" twierdzą, że jak się wie jak,
    to styka na 2 osoby.

    > pewnie:) jednakowoż wolałbym oszczędzić gaz

    Tutaj grzeje słońce.

    > na bardziej potrzebne rzeczy
    > jak ogrzanie przyczepy czy zasilanie lodówki na gaz

    Wstaw fotowoltaikę.

  • 15. Data: 2022-07-01 06:52:35
    Od: Runt <s...@t...org>

    W dniu 2022-06-30 o 14:26, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:
    > czwartek, 30 czerwca 2022 o 13:11:22 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    /.../
    > W jednej odpowiedzi umieściłeś dwie wykluczające się treści. Ty jesteś głupi czy
    bardzo głupi?

    głupszego od ciebie już nie ma! ;-)))

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 16. Data: 2022-07-01 06:52:44
    Od: Runt <s...@t...org>

    W dniu 2022-06-30 o 16:35, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:
    > czwartek, 30 czerwca 2022 o 15:45:04 UTC+2 Collie napisał(a):
    /.../
    > U ciebie nic nie kradną bo dobrze pilnujesz i głośno szczekasz.

    ty nic nie pilnujesz bo nic nie masz, a ujadasz bo masz taki skundlony
    charakter.

  • 17. Data: 2022-07-01 08:07:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To zabuduj i nie płacz, że wszystko ukradno. Jak bida bidę goni
    toć nie od razu coś tam zbudowano c'nie?
    > a dookoła sami złodzieje, to najtaniej i najbezpieczniej wychodzi
    > niemycie. I masz pretekst ku temu: "niezabudowana pusta działka".
    > Bo czarny szlauf nim się obejrzysz, to też ci ukradno.

    nie czytałeś a piszesz... czarny wąż byłby ok gdyby nie lipna jego
    pojemność - musiałbym tam cały krążek 100m walnąć:))

  • 18. Data: 2022-07-01 08:12:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mówie o tych wieszanych na gałęzi, grawitacyjnych.

    > Prywatnie nie mam, ale znajmi "namiotowcy" twierdzą, że jak się wie jak,
    > to styka na 2 osoby.

    Potrafię się umyć w małej ilości wody do rozsądnego poziomu ale włosy to
    mają już potrzeby znacznie większe:D

    > Wstaw fotowoltaikę.

    Z przyczepą mam, ale jeden panel 240W nie załatwi mi tematu grzania i
    magazynowania ciepłej wody (ogrzewanie przepływowe mógłbym puścić z
    agregatu ale to krótki acz duży pobór.

  • 19. Data: 2022-07-01 09:53:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.06.2022 o 12:18, sirapacz pisze:

> [...]
    > przewiduje użycie do tego celu gazu z butli.
    >
    > Działka nieogrodzona i nie zabudowana jeszcze. Chcę sobie zrobić źródło
    > wody ciepłej do prysznica. Okazjonalnie jak będę coś tam robił sobie.
    > Szukam czegoś czego mi nie zawiną z działki więc nic wartościowego się
    > nie nadaje. Wydumałem mauzera pomalowanego na czarno. Pamiętam za
    > dzieciaka, że jak był w gospodarstwie taki duży zbiornik na 2 czy 5
    > tysięcy litrów wody to woda z niego potrafiła się nagrzać do temperatury
    > parzenia.
    >
    > Kombinuję, że może taki zbiornik rozwiązałby mi problem ale... boję się

    Beczka. 200L Ci wystarczy. Łatwo uzupełniać i szybciej się grzeje.
    https://youtu.be/GW8Z-7E3mF0

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 20. Data: 2022-07-01 11:24:11
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 1.07.2022 o 08:07, sirapacz napisał:

    > nie czytałeś a piszesz... czarny wąż byłby ok gdyby nie lipna jego
    > pojemność - musiałbym tam cały krążek 100m walnąć:))

    Tu masz pojemniejszy:
    https://www.profishop.com/pl/paski-w-gumowy-gollmer-
    amp-hummel-hilcoflex-52-mm-dugo-15-m-4251266309857

    --
    Collie