  • 1. Data: 2011-06-28 08:40:02
    Temat: masa wyrównujaca - jak prawidłwo podnieść poziom podłogi
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    Witam,
    Mam problem z różnicą poziomów podłog. W salonie który jest otwarty na
    korytarz i kuchnie na podłodze będzie kładziona deska podłogowa o gr.
    20 mm. W pozostałch pomieszczeniach będą płytki, nie chce mieć uskoku
    pomiędzy podłogami, dlatego chce podnieść poziom podłogi tam gdzie
    będą płytki. Znalazłem informacje, że można to zrobić wylewką
    samopoziomującą lub masą wyrównującą. Ze wzgledu na cene chciałbym to
    zrobić masą wyrównującą. Mam pewne dylematy jak to poprawnie zrobić,
    aby nadlana powierzchnia się nie odspoiła.
    1. Wylewki były robione rok temu. Tam gdzie będa płytki jest
    ogrzewanie podłogowe. Czy są jakies przeciwskazania zby używać masy
    wyrównujacej na podłogówce? Czy ktoś z forumowiczów robił coś takiego
    i funkcjonuje to bez problemu?
    2. Podłogówka nie była jeszcze wygrzewana. W jakiej kolejności wykonac
    wygrzewanie i wylewanie masy? Czy najpierw wygrzać podłogówke a potem
    dać mase? Czy może najpierw wyrównąć poziomu podłog i potem już razem
    to wygrzewać?
    3. Jakiej firmy masy wyrównujace są dobre, czy mapei albo ceresit będa
    dobre?
    4. Przed położeniem masy wylewki trzeba zagruntować gruntem tej samej
    firmy co masa. Czy są jeszcze jakieś inne rzeczy ne które trzeba
    zwrócić uwagę żeby to było zrobione poprawnie?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam