  • 1. Data: 2011-06-28 06:19:29
    Temat: Grill przy kominie a ocieplenie
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    Witam
    W kominie doklejonym z zewnątrz do ściany szczytowej został mi jeden
    przewód dymowy. Chcę dobudować (dostawić) do komina grill z cegieł w
    formie litery U, gdzie dół litery oczywiście styka się z kominem.
    Niestety czy stety, w trakcie ocieplania domu cały komin (systemowy)
    został obłożony styropianem wraz z elewacją.
    Moje pytanie brzmi - czy gril dobudowywać do styropianu, czy zerwać te
    15cm i dostawić go do konstrukcji komina?
    Myślę, że ciepło z otwartego grila nie będzie problemem, żeby grzało tak
    styropian, ale może się mylę? a może są inne powody.
    CezaryT