  • 1. Data: 2023-12-15 18:39:26
    Temat: ntg elektryczne auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    Latem Myjk z Cavalinem mnie tu przekonywali jak to nieekonomicznie postępuję jeżdżąc
    15letnim c3 zamiast elektrykiem.
    Pisałem wtedy ze u nas żaden kurier jeszcze elektrykiem nie jeździ.
    I chwile po tej dyskusji dhl podjechał nowym elektrycznym viwaro.
    Z dhla sporadycznie paczki nadaję(głównie dpd, pocztex i fedex) ale dzisiaj zamówiłem
    kuriera i podjechał śmeirdziuchem
    Pytam co z jego elektrykiem- mówi ze latem było super, zasięgi do 270km co mu stykalo
    bo robi dziennie max240km.
    Ale jak temp spadł w okolice minus2stc to zasięg spadł do 160km i auto od 3 tyg w
    serwisie gwarancyjnym.

  • 2. Data: 2023-12-15 19:03:05
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.12.2023 o 18:39, Kris pisze:
> [...]
    > max240km. Ale jak temp spadł w okolice minus2stc to zasięg spadł do
    > 160km i auto od 3 tyg w serwisie gwarancyjnym.

    No tak to mniej więcej zimą wygląda, zasięg spada o jakieś 20-40%.
    Tego Ci w salonie nie powiedzą.

  • 3. Data: 2023-12-15 19:06:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/12/2023 18:39, Kris wrote:
    > Pisałem wtedy ze u nas żaden kurier jeszcze elektrykiem nie jeździ.

    Elektryki z InPostu, od roku gdzieś, widuje przy paczkomatach. Zdaje się
    że widziałem jeden kilka dni temu. Pewnie dalej się opłaca mimo
    kiepskiego zasięgu zimą.

  • 4. Data: 2023-12-15 19:47:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 15 grudnia 2023 o 19:06:20 UTC+1 heby napisał(a):
    > Elektryki z InPostu, od roku gdzieś, widuje przy paczkomatach. Zdaje się
    > że widziałem jeden kilka dni temu. Pewnie dalej się opłaca mimo
    > kiepskiego zasięgu zimą.

    Może w Twojej okolicy mają krótsze pętlę.
    U mnie z tego co wiem to dpd, DHL, InPost, GLS mają swoje " okienka" w tym samym
    miescie więc dzienne przebiegi pewnie mają porównywalne. I póki co tylko DHL wszedł
    w elektryki, inposciaki to wogole jakimiś starymi dizlami u nas jeżdżą. levto pewnie
    w skali kraju zależne od konkretnego rejonu/regionu

  • 5. Data: 2023-12-16 01:33:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 15 grudnia 2023 o 18:39:27 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    stykalo bo robi dziennie max240km.
    > Ale jak temp spadł w okolice minus2stc to zasięg spadł do 160km i auto od 3 tyg w
    A ty mu uwierzyłeś w przebieg. Nieźle masz łeb zryty piwskiem. Jak pracuje12 godzin
    to by mu wyszła srednia predkosc 20 km/h bez dostarczania paczek.

  • 6. Data: 2023-12-16 06:22:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-12-2023 o 18:39, Kris pisze:
    > Latem Myjk z Cavalinem mnie tu przekonywali jak to nieekonomicznie postępuję
    jeżdżąc 15letnim c3 zamiast elektrykiem.

    Bzdura, nie kłam pisiorze.

    Nie ma takich dyscyplin: 15 letni złom vs nowy bev (a starych złomów
    elektrycznych nie ma).

    Natomiast jest nowy ice vs nowy bev....
    Względnie kilkuletnie.

  • 7. Data: 2023-12-16 09:03:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 01:33:59 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    to by mu wyszła srednia predkosc 20 km/h bez dostarczania paczek.

    Glupis jak kogut
    Gość rano jedzie pobrac paczki do doręczenia(ok 50km stąd)
    Wraca tu z paczkami i już jest prawie100 km na liczniku.
    Popoludniem jedzie zdać paczki które zebrał w ciągu dnia, wraca do domu- kolejne więc
    prawie 100km.
    W międzyczasie przez ok 4-5 godz dostarcza i odbiera paczki w mieście i.okolicy.

  • 8. Data: 2023-12-16 09:06:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 06:22:28 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    jeżdżąc 15letnim c3 zamiast elektrykiem.
    > Bzdura, nie kłam pisiorze.
    PLONK WARNING( czy jakoś tak)

  • 9. Data: 2023-12-16 12:36:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://youtu.be/-cWAJR-K_Fw?si=-1yfDrTHKel5u7zK

  • 10. Data: 2023-12-16 12:40:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2023 o 09:03 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Gość rano jedzie pobrac paczki do doręczenia(ok 50km stąd)

    Podaj miasto to Zenek sam sobie sprawdzi gdzie jest sortownia a gdzie
    centrum.

    TG