  • 1. Data: 2019-09-26 21:04:56
    Temat: papier ścierny
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Potrzebuję, taki oto, papier ścierny do mojej szlifierki
    https://tiny.pl/tjbpz
    i nie potrafię znaleźć w sklepach w mojej okolicy, ani nie znalazłam w
    necie.
    Czy ktoś z Was wie, gdzie można jeszcze dostać tego kształtu papier?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2019-09-26 23:08:23
    Temat: Re: papier ścierny
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.09.2019 o 21:04, Krycha pisze:

    > Potrzebuję, taki oto, papier ścierny do mojej szlifierki
    > https://tiny.pl/tjbpz
    > i nie potrafię znaleźć w sklepach w mojej okolicy, ani nie znalazłam w necie.

    Bo szukać trza umić. W googlarce wpisz producenta/nazwę
    szlifierki, a znajdziesz. Pitolenie się z wycinankami
    to masochizm, bo takie papierki do Parkside w Lidlu
    kosztują parę groszy. Ale jak ktoś lubi, to czemu nie.

  • 3. Data: 2019-09-27 21:30:27
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26.09.2019 o 23:08, collie pisze:

    > Bo szukać trza umić. W googlarce wpisz producenta/nazwę
    > szlifierki, a znajdziesz. Pitolenie się z wycinankami
    > to masochizm, bo takie papierki do Parkside w Lidlu
    > kosztują parę groszy. Ale jak ktoś lubi, to czemu nie.

    Kosztowały -czas przeszły. Obecnie nie ma. Ani w Castoramie. Oczywiście
    w mojej okolicy.

    Krycha

  • 4. Data: 2019-09-27 21:51:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 21:30, Krycha pisze:

    > Kosztowały -czas przeszły. Obecnie nie ma. Ani w Castoramie. Oczywiście w mojej
    > okolicy.

    To może czas wychynąć nosa poza swoją okolicę?
    A że na Alledrogo, albo w sklepach internetowych
    nie ma papierków dla Ciebie, to jakoś nie wierzę.
    No, chyba że to jakaś muzealna maszyna. Poszukaj
    tak jak napisałem.

  • 5. Data: 2019-09-27 22:05:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 21:51, collie pisze:

> [...]
    > nie ma papierków dla Ciebie, to jakoś nie wierzę.
    > No, chyba że to jakaś muzealna maszyna. Poszukaj

    PS. Ponieważ crosspostujesz swoje wpisy, mój Thunderbird
    przy odpowiedzi robi samowolnie tak samo. Ktoś wie
    jak to wyłączyć?