eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej › przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
  • Data: 2021-05-01 22:53:42
    Temat: przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem!

    Jeszcze tylko z tydzień grzania starym kotłem na węgiel i wszystkie (no
    prawie) złomy wylatują z kotłowni i będę zabierał się za zrobienie
    wszystkiego od nowa. Będzie teraz gaz i PC do grzania CWU. Instalacje
    podłogowa i grzejnikowa już zrobione, drugi rok grzeją i jestem zadowolony.

    Schemat tego co wydumałem jest tutaj: https://tinyurl.com/9423r4

    Proszę o konstruktywną krytykę co tu jest totalnie bzdurne i nie ma
    prawa działać. Jeśli chodzi o rozdzielacze do podłogówki i grzejników to
    to już jest zrobione, więc zostaje. Cała reszta będzie nowa. Kocioł i PC
    już kupione. Trzeba to "tylko" wszystko połączyć.

    Jakub Rakus