eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestudniach chłonna do POŚ i studnia do podlewania ogródka › studniach chłonna do POŚ i studnia do podlewania ogródka
    From: "Maciej S." <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: studniach chłonna do POŚ i studnia do podlewania ogródka
    Date: Fri, 4 Sep 2009 10:12:34 +0200

    Mam pytanie:

    Będzie POŚ z biologicznym osadem czynnym (prawdopodobnie Poliplast), mam
    nieopodal na działce sąsiada ciek wodny, ale nie chcę z niego korzystać -
    sąsiad niby teraz wyraża zgodę, ale jest psychoorganikiem i jeszcze mu się
    kiedyś coś odwidzi, na działce glina, głębokość gliny nieznana, teren dość
    podmokły, więc chcę zrobić studnię chłonną do odprowadzenia oczyszczonych
    niby w 95% ścieków z POŚ, ewentualnie deszczówki.

    Ale jednocześnie będę robił zwykłą studnię kopaną (nie powinno być problemów
    z wodą) służącą tylko do celów gospodarczych do podlewania ogródka.

    Czy można połaczyć te dwie rzeczy, to znaczy czy studnia do podlewania,
    przechodząca przez pierwszą warstwę nieprzepuszczalną, może służyć jako
    odprowadzenie oczyszczonych ścieków i deszczówki, i czy są do tego
    potrzebne jakieś trudne trudne do uzyskania pozwolenia?

    MS