  • 1. Data: 2017-11-06 19:16:52
    Temat: tego jeszcze nie było
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Na naszej działce właśnie zaczyna kwitnąć rododendron.
    Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

  • 2. Data: 2017-11-06 19:55:43
    Temat: Re: tego jeszcze nie było
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06.11.2017 o 19:16, Dirko pisze:
    >    Hejka. Na naszej działce właśnie zaczyna kwitnąć rododendron.
    >                    Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

    U mnie kwitnie gałązka zaszczepionej śliwy (wszystkie kwiatki
    zmarnowane, nie będzie kwiatów wiosną)
    i już owocuje jabłoń.
    Zdjęcia postaram się powiesić na jakiejś stronie.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2017-11-06 20:09:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 listopada 2017 19:16:59 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
    > Hejka. Na naszej działce właśnie zaczyna kwitnąć rododendron.
    > Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

    W zasadzie nie da się zaprzeczyć, że wiosna się zbliża.

    L.

  • 4. Data: 2017-11-09 20:58:36
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06.11.2017 o 19:55, Krycha pisze:

> [...]
    > zmarnowane, nie będzie kwiatów wiosną)
    >  i już owocuje jabłoń.
    > Zdjęcia postaram się powiesić na jakiejś stronie.

    Tutaj zdjęcia:
    https://photos.google.com/share/AF1QipOix8SVdH8TGvav
    rmyrsFWt_shwF8shxsBv_2XvQRKFBgJM_UV0qeznCQEIJ3vAzg?k
    ey=RWdPc040aTdGN1pxdDczWm9TYlVkaEFsRU5PMUh3

    Krycha.

  • 5. Data: 2017-11-13 11:32:46
    Od: i...@g...pl

    Jesienne kwitnienie drzew owocowych (i nie tylko) wynika z ponownego pobudzenia do
    wzrostu po (wybitnie w tym roku) suchym lecie - jesienne opady i brak przymrozków
    oraz nasłonecznienie i kąd padania promieni słonecznych niemal identyczne jak wiosną
    działają tak właśnie, że z pąków uśpionych rozwijają się kwiaty. Dobrze, że nie jest
    to zjawisko masowe - mam nadzieję.
    W wierzeniach ludowych wiąże się z tym peena wróżba, ale niezbyt przyjemna.

  • 6. Data: 2017-11-13 11:36:12
    Od: i...@g...pl

    Także zbyt wczesne przycinanie drzew owocowych może je pobudzić do wzrostu i
    kwitnienia - zwłaszcza przy takiej pogodzie jak obecnie.

  • 7. Data: 2017-11-13 16:01:57
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2017 o 11:36, i...@g...pl pisze:
    > Także zbyt wczesne przycinanie drzew owocowych może je pobudzić do wzrostu i
    kwitnienia - zwłaszcza przy takiej pogodzie jak obecnie.

    Masz na myśli cięcie letnie drzew?
    Jest zalecane.

    Krycha

  • 8. Data: 2017-11-20 10:40:08
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > W zasadzie nie da się zaprzeczyć, że wiosna się zbliża.

    Hejka. Kwitnie kalina koralowa i truskawka ozdobna a tu nagle zaczął
    dzisiaj sypać pierwszy śnieg.
    Pozdrawiam przedzimowo Ja...cki

  • 9. Data: 2017-11-20 16:35:31
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20.11.2017 o 10:40, Dirko pisze:
> [...]
    ps.com...

    >    Hejka. Kwitnie kalina koralowa i truskawka ozdobna a tu nagle zaczął

    Truskawka będzie mrożona. Do szampana! :-D

    Pozdrawiam Krycha.

  • 10. Data: 2017-11-28 10:37:05
    Od: i...@g...pl

    Letnie cięcie jest zalecane WARUNKOWO.