  • 21. Data: 2011-07-01 07:49:58
    Temat: Re: wycięcie drzew - problem z pozwoleniem
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    news:6452760d-2bdd-4273-98d8-90d33ea56580@b21g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > (...) a z drugiej strony ciśnie mi się na usta pytanie:
    > czemusz kurwasz tak żeś dom zaprojektował... niektórzy marzą o takim
    > starodrzewiu na swojej działce...

    Inaczej się nie dało, działka jest mała i ograniczone możliwości ustawienia
    domu. A nawet jeśli działka byłaby duża, to zważ na to, że jedni marzą o
    starodrzewiu, inni o sadzie owocowym, inni o trawniku...

  • 22. Data: 2011-07-01 08:00:41
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "brunet.wp" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > staram się o wydanie pozwolenia na wycięcie drzew, konkretnie 5 brzóz

    Witam, dzięki wszystkim za rady.

    Sprawa w toku, czekam na decyzję na piśmie. Jeśli decyzja będzie negatywna,
    będę działał dalej.

    Pozdrawiam,
    BWP

  • 23. Data: 2011-07-04 23:16:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-28 15:45, Adam Sito pisze:

    > Średnica 60 cm to już kawał brzozy.

    Zaraz zaraz, brzoza to chwast. Więc chyba można go usunąć bez zezwolenia?

  • 24. Data: 2011-07-05 07:15:16
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-30 19:23, J-L-F pisze:

    > Którego zaboru?
    > Wszystkich?
    > Średnia ważona, czy inny chuj?
    kazdemu wg jego zaboru.... ;) ;)
    Takie trudne?

    michał

  • 25. Data: 2011-07-05 07:17:37
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-29 23:47, wolim pisze:
> [...]
    > reguły wydział Ochrony Środowiska, który musi dbać o ekosystem... Ale
    > jak złożysz oficjalny wniosek o wycinkę, nie będzie mogła zrobić nic
    > innego jak tylko wydać zgodę.
    >
    > W razie problemów jest SKO. Ale nie ma sensu straszyć Pani tą instytucją
    > dopóki nie dostaniesz od niej odmowy na papierze.
    >
    > Złóż wniosek, odczekaj grzecznie swoje i daj znać jaką dostałeś decyzję.
    >
    > Aha! Zaproponuj we wniosku, że jesteś w stanie nasadzić w zamian jakąś
    > ilość drzew... Tylko nie proponuj iglaków - miododajne lepiej się
    > sprzedają (wpisz akację, jarzębinę - to są wśród ekologów dość

    wpisać możesz.... ale 3 razy zastanów sie zanim posadzisz akację
    (robinię kacjową )... Przez nast 30 lat (lub aż sie wquu.. sz) bedziesz
    bezskutecznie odchwaszczał działkę z małych akacjątek....

    Michał

  • 26. Data: 2011-07-06 13:47:28
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz zaraz, brzoza to chwast. Więc chyba można go usunąć bez zezwolenia?

    OId kiedy?
    Może pomyliłeś z dziką wierzbą?
    Niestety, ale polskie prawo wymaga uzyskania zezwolenia nawet na wycinkę
    krzewów.

  • 27. Data: 2011-08-11 08:39:15
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:iujurc$lah$1@usenet.news.interia.pl...
    > Sprawa w toku, czekam na decyzję na piśmie. Jeśli decyzja będzie
    > negatywna, będę działał dalej.

    Po 2 miesiącach (!) od złożenia wniosku dostałem decyzję. Jest zgoda na
    wycięcie 3 drzew (tych najbliżej budynku), zaś odmowa na 2 drzewa, które
    rosną w odległości 3,5m od budynku.

    Te 2 drzewa też będę chciał wyciąć, odczekam kilka miesięcy i złożę ponownie
    wniosek o wycinkę. Moim zdaniem rosną zbyt blisko budynku.

    Mam warunek nasadzenia 6 sztuk drzew w terminie do xxx, gatunki i teren
    nasadzeń należy uzgodnić z Urzędem Miasta. Rozumiem, że drzewa będę mógł
    posadzić na terenie wskazanym przez UM i nie musi to być koniecznie moja
    działka? Patrzyłem na allegro, sadzonki kupię za maks. 3zł/szt (np.
    jarzębina).