  • 1. Data: 2009-11-03 07:06:25
    Temat: .
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Od: "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Temat: Re: Solar First day
    Data: 30 października 2009 00:19

    To co napisałeś wszystko to są przykłady nieprawidłowo dobranej instalacji.
    Jakis UPS wywala róznicówkę to sorry ale powinien być wymieniony albo
    instalacja elektryczna jest nieprawidłowa.
    10-15:1 to spora przesada. Jak zauwazyłem u mnie proporcje są mniej więcej jak
    10:3 - 10:4.
    W lecie tego ciepła jest owszem sporo ale za to zauwaz że więcej się pocisz i
    pracujesz w ogródku, wokół domu, uprawiasz sport więc więcej wody zużywasz,
    więcej pierzesz. Basen to jest niezłe rozwiązanie ale pralka i zmywarka
    podłączone do ciepłej wody także sporo pomagają wykorzystac tego ciepła.

    Marek