  • 1. Data: 2009-11-02 19:40:18
    Temat: Sterownik do rolet
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    Hejka,
    obiecałem szwagrowi zrobienie sterowania rolet. Poszukuję jakiegoś
    niedrogiego sterownika, który ma ok. 30 wyjść przekaźnikowych lub
    tranzystorowych (do sterowania przekaźnikami). Cena max. 1500zł za
    przekaźnikowy lub ok. 1200zł za tranzystorowy. Sterownik musi mieć również
    ok. 30 wejść.
    Podpowiecie coś?

    --
    Bartek

  • 2. Data: 2009-11-02 22:03:19
    Temat: Re: Sterownik do rolet
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > tranzystorowych (do sterowania przekaźnikami). Cena max. 1500zł za
    > przekaźnikowy lub ok. 1200zł za tranzystorowy. Sterownik musi mieć również

    pl.misc.elektronika

  • 3. Data: 2009-11-03 08:29:23
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > Hejka,
    > obiecałem szwagrowi zrobienie sterowania rolet. Poszukuję jakiego?
    > niedrogiego sterownika, który ma ok. 30 wyj?ć przekaĽnikowych lub
    > tranzystorowych (do sterowania przekaĽnikami). Cena max. 1500zł za
    > przekaĽnikowy lub ok. 1200zł za tranzystorowy. Sterownik musi mieć również
    > ok. 30 wej?ć.
    > Podpowiecie co??
    a nie lepiej coś takiego:
    http://www.fif.com.pl/lista_produktow/29

  • 4. Data: 2009-11-03 09:58:03
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:
    > a nie lepiej coś takiego:
    > http://www.fif.com.pl/lista_produktow/29

    Taniej i łatwiej... ale nie zrealizuję np. opuszczania grup rolet...
    dzięki.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2009-11-03 10:05:42
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > Taniej i łatwiej... ale nie zrealizuję np. opuszczania grup rolet...
    > dzięki.

    jak to nie??

  • 6. Data: 2009-11-03 10:15:03
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:

    > jak to nie??

    ano nie takiego jakie sobie wymyśliłem... Tzn. np. jedno naciśnięcie
    przycisku ma opuścić roletę, 2 naciśnięcia - wszystkie rolety w
    pomieszczeniu, 3 naciśnięcia - wszystkie rolety w domu.
    oprócz tego ma być centralne sterowanie satelem - opuszczanie rolet przy
    uzbrajaniu alarmu, z pilota, o określonej godzinie itp.

    --
    Bartek

  • 7. Data: 2009-11-03 10:25:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ano nie takiego jakie sobie wymyœliłem... Tzn. np. jedno naciœnięcie
    > przycisku ma opuœcić roletę, 2 naciœnięcia - wszystkie rolety w
    > pomieszczeniu, 3 naciœnięcia - wszystkie rolety w domu.
    > oprócz tego ma być centralne sterowanie satelem - opuszczanie rolet przy
    > uzbrajaniu alarmu, z pilota, o okreœlonej godzinie itp.

    Przeciez tam jest sterowanie centralne. W Twoim rozwiazaniu chcesz wpakowac
    jeden sterownik do ktorego zbiegnie sie 120 przewodow - robiles kiedys cos
    takiego?

  • 8. Data: 2009-11-03 10:39:37
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Przeciez tam jest sterowanie centralne. W Twoim rozwiazaniu chcesz
    > wpakowac jeden sterownik do ktorego zbiegnie sie 120 przewodow - robiles
    > kiedys cos takiego?

    Nigdy w życiu nie miałem plc w ręce :) widziałem może raz czy dwa na linii w
    firmie, w której pracuję. Sterowanie centralne to za mało. ma być możliwość
    sterowania z dowolnego miejsca w domu.
    W ostateczności zrobię to na ekspanderach satela, ale to trochę kicha
    jest...

    --
    Bartek

  • 9. Data: 2009-11-03 11:47:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > możliwość sterowania z dowolnego miejsca w domu.
    > W ostateczności zrobię to na ekspanderach satela, ale to trochę kicha

    Po mojemy lepiej do rozczlonkowac - zarowno trudniej wtedy o bledny montaz,
    jak i po prostu latwiej bedzie to polatac.

  • 10. Data: 2009-11-03 15:26:41
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Taniej i łatwiej... ale nie zrealizuję np. opuszczania grup rolet...

    asknij na grupę pl.misc.elektronika
    ja bym zainteresował się jakąś magistralą, żeby nie pchać wszystkich kabli
    do "centralki"
    transmisja tu bedzie potrzebna "żenująco" niska więc praktycznie każda
    magistrala
    spełni Twoje wymogi.

    widziałbym tu proste sterowniki na jakiejś pętli plus dedykowany kontroler
    gadający (adresujący je)
    z nimi przez pętlę a z Tobą na drugim końcu po ethernecie - wtedy łatwo
    napisać na cokolwiek jakieś proste aplikacyjki sterujące całością