  • 1. Data: 2009-11-02 12:11:52
    Temat: Suporex - wytrzymałośc pod strop?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Czy suporex 24cm będzie miał odp. wytrzymałość aby udźwignąć strop garażu o
    pow. 25m2 ?
    Strop wykonany z Terrivy.

    Th in A

  • 2. Data: 2009-11-02 12:19:12
    Temat: Re: Suporex - wytrzymałośc pod strop?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy suporex 24cm będzie miał odp. wytrzymałość aby udźwignąć strop garażu
    > o pow. 25m2 ?
    > Strop wykonany z Terrivy.

    Dodam tylko, że wykonawca zasugerował mi ten suprex zamiast ceramiki Jopek.
    Że niby lepszy bo mniej odpadów i gładki więc lepiej murować.

  • 3. Data: 2009-11-02 12:32:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Czy suporex 24cm będzie miał odp. wytrzymałość aby udźwignąć strop garażu
    Ja bym nawet z z suporexu 12cm zaryzykował budowe takiego garażu.
    24cm to domy się buduje.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-11-02 12:43:44
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    > Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym nawet z z suporexu 12cm zaryzykował budowe takiego garażu.
    > 24cm to domy się buduje.

    A jak kwestie z ciągnięciem wilgoci?

  • 5. Data: 2009-11-02 13:21:11
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > A jak kwestie z ciągnięciem wilgoci?

    Dwa razy papa+ lepik na fundamencie
    Ew przyklejona papa termozgrzewalna.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-11-02 13:30:57
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    > Użytkownik "Rom"
    >
    > Dwa razy papa+ lepik na fundamencie
    > Ew przyklejona papa termozgrzewalna.
    > Krzysiek
    To wilgoc od dolu.
    A co z wilgocią z otoczenia - deszcze itp ??

  • 7. Data: 2009-11-02 13:43:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hcmmc7$bin$1@news.onet.pl...

    > To wilgoc od dolu.
    > A co z wilgocią z otoczenia - deszcze itp ??

    Otynkujesz przecież.
    Zresztą nieotynkowane domy z gazobetonu stoja po kilka lat i też nic się nie
    dzieje złego.

    Krzysiek