  • 1. Data: 2009-11-02 07:18:21
    Temat: Ziemianka....
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Drodzy forumowicze ,

    Ponieważ juz zakoczyłem budowe domu ( 3 lata zmagań i wiele wiecej siwych
    włosów na głowie ) , a jakoś nie mogę życ bez cementu loczków itp ;-)
    Postanowiłem na wiosne przymierzyc się do budowy ziemianki ( niestey nie mam
    pisnicy w domu :-( ) . Czy ktoś z was budował takie cudo i podzieli się
    informacjami ? Jakieś fotki , linki ?
    W necie troche szukałem ale zadużo tego nie ma .

    pzdr
    Paweł

  • 2. Data: 2009-11-02 07:19:26
    Temat: Re: Ziemianka....
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Przepraszam za błędy ... wysłało mi się zanim poprawiłem.

    pzdr

  • 3. Data: 2009-11-02 08:24:03
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > pzdr

    Na grupie nie jaki PLUTON zbudował ziemianke (wyszla mu lepiej niz
    niejeden dom). szukaj jego albo jego postow.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2009-11-03 05:41:14
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > informacjami ? Jakieś fotki , linki ?
    > W necie troche szukałem ale zadużo tego nie ma .

    Czekam czy ktos cos napisze a tu cisza cholerka.....
    Jakiej wielkości tą ziemiankę planujesz ???
    NIe mam zdjec, nie budowałem , ale bede chcial cos takiego zrobic.
    Zrobił takie cos moj znajomy , konstrukcja oparta na obudowie chodnika
    górniczego - dla mnie rewelacja .

    Mam za to inne pytanie z tym zwiazane , budujac taka ziemianke tez
    uważać na prawo budowlane, życzliwych urzedników i sasiadów ????:)
    Piszę w kontekscie wielkości właśnie.

    Mayky

  • 5. Data: 2009-11-03 07:18:48
    Od: "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl>