  • 1. Data: 2009-11-01 17:34:06
    Temat: Serwis zdjęciowy
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    W mojej gminie we wzorze wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego
    i wydanie pozwolenia na budowę jako jeden z wymaganych załączników
    wymieniony jest "SERWIS ZDJĘCIOWY".

    Co to jest i czy gmina może coś takiego wymagać?

    Dziękuję za pomoc

    Gosia

  • 2. Data: 2009-11-01 18:42:02
    Temat: Re: Serwis zdjęciowy
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisał

    > W mojej gminie we wzorze wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego
    > i wydanie pozwolenia na budowę

    Gminy nie wydają pozwoleń na budowę. Wydają je starostwa.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2009-11-01 22:45:25
    Od: Jazzz <j...@a...pl>

    Użytkownik wolim napisał:
    > Użytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Gminy nie wydają pozwoleń na budowę. Wydają je starostwa.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Są gminy-miasta na prawach powiatu (miasta grodzkie), wracając do
    meritum, to wymysł urzędników, aby ułatwić sobie pracę pomijając wizję
    lokalną, gdzie takie lenie funkcjonują?
    prosimy o bliższe dane

  • 4. Data: 2009-11-02 22:14:32
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    > Są gminy-miasta na prawach powiatu (miasta grodzkie), wracając do meritum,
    > to wymysł urzędników, aby ułatwić sobie pracę pomijając wizję lokalną,
    > gdzie takie lenie funkcjonują?
    > prosimy o bliższe dane

    I dokładnie chodzi o miasto na prawach powiatu grodzkiego :-) Gliwice
    http://www.um.gliwice.pl/pub/pliki/ab_01_04_02_01_20
    09.pdf

    Gosia