  • 1. Data: 2009-11-01 20:24:27
    Temat: Okiennice automatycznie zamykane
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Nie podobaja mi sie żaluzje i chciałbym miec okiennice ( o gustach sie nie
    dyskutuje). Sa jakies mechanizmy zamykania okiennic z wnetrza domu?

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-11-02 12:21:31
    Temat: Re: Okiennice automatycznie zamykane
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    mirek pisze:
    > Nie podobaja mi sie żaluzje i chciałbym miec okiennice ( o gustach sie nie
    > dyskutuje). Sa jakies mechanizmy zamykania okiennic z wnetrza domu?

    tak
    ale są dużo droższe niż rolety , bo chyba chodzi ci o rolety
    zaluzje to poziome paski zazwyczaj z aluminium lub drewna

    ogolnie projesjonalne okiennice są duzo droższe niż rolety

    michal

  • 3. Data: 2009-11-02 21:42:21
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    > ogolnie projesjonalne okiennice są duzo droższe niż rolety

    Tez to zauważyłem i troche mnie to martwi:)