  • 1. Data: 2009-10-31 09:23:39
    Temat: Co to za sklep e-cegly porotherm i inne???
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Czy moze mi ktos powiedziec gdzie tutaj jest haczyk
    z cenami www.e-cegly.pl ?
    Zobaczcie na chocby ceny porothermu.
    I jeszcze jedno co to jest za porotherm produkowany w Polsce?
    Jest to ceramika produkowana na licencji Wienerberger?

    Zaopatrywal sie ktos z terenow WLKP?
    Bede wdzieczny za wszelkie informacje, czy ktos ma doswiadczenia
    czy sprzedaja totalny szajs czy jest to cos warte.

    Dzieki za ewentualne odpowiedzi.
    Pzdr
    Darek

  • 2. Data: 2009-10-31 09:35:51
    Temat: Re: Co to za sklep e-cegly porotherm i inne???
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 31 Paź, 10:23, "Darek" <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > I jeszcze jedno co to jest za porotherm produkowany w Polsce?
    > Jest to ceramika produkowana na licencji Wienerberger?

    To normalny porotherm. Sam mialem produkowany w PL i byl super -
    sasiad mial z niemiec i co dostawa to byl inny kolor i kruchy.. Takze
    nie ma reguly.

    A co do cen - to IMHO sa najzupelniej normalne, tyle ze pewnie bez
    transportu. Jak doliczysz transport to juz nie bedzie tak rozowo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.