  • 1. Data: 2009-10-30 12:26:12
    Temat: Jakie dokumenty potrzebne do zmiany taryfy elektrycznej?
    Od: mat46 <m...@o...co.uk>

    Niech ktoś mnie oświeci jakie są potrzebne dokumenty do zakładu
    energetycznego aby zmienić taryfę z budowlanej C11 na jakąś normalną
    np. G11? Budynek oddałem już do użytkowania, numer z gminy też już
    nadany co dalej?
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-10-30 13:31:31
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mat46" <m...@o...co.uk> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    >energetycznego aby zmienić taryfę z budowlanej C11 na jakąś normalną
    >np. G11? Budynek oddałem już do użytkowania, numer z gminy też już

    Tyle samo czasu co pisanie tego posta zajeło by Tobie wykonanie telefonu do
    ZE.
    A musisz zadzwonić i tak bo każdy ZE ma inne wymagania.
    U mnie np wystarczyło zaświadczenie o zameldowaniu(zameldowałem sie na
    działce z ledwo rozpoczętą budową domy).
    Inne zakłady wymagają aby był chociaż stan surowy zamkniety a jeszcze inne
    wymagają odbioru.
    dlatego zadzwoń do swojego dostawcy i się dowiedz

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-10-30 14:11:48
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Niech ktoś mnie oświeci jakie są potrzebne dokumenty do zakładu
    > energetycznego aby zmienić taryfę z budowlanej C11 na jakąś normalną

    ja w enea pokazywałem "brak sprzeciwu" jaki dostałem od biura powiatowego po
    złożeniu wniosku o zakończeniu budowy