  • 1. Data: 2009-10-30 11:43:13
    Temat: Dokupienie białych kloszy
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Witam,
    potrzebuję dokupić klosze do żyrandola, producent Massive.
    Żyrandol ma klosze identyczne jak poniżej:
    http://kwazar-lighting.pl/oswietlenie-lampy-wiszace-
    403773110-lampa-wiszaca-o_l_83_718.html

    Czy nie wiecie w jaki sposób można coś takiego nabyć (w Warszawie lub
    Sieci)?
    Dodam ze chcę zmienić klosze z kolorowych na białe, więc potrzebuje 8 sztuk
    :-)

  • 2. Data: 2009-10-30 13:20:51
    Temat: Re: Dokupienie białych kloszy
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Oct 30, 12:43 pm, "Abecadło" <a...@h...com> wrote:
> [...]
    > Sieci)?
    > Dodam ze chcę zmienić klosze z kolorowych na białe, więc potrzebuje 8 sztuk

    Bierzesz jedną sztukę, idziesz do wybranego sklepu z kloszami i
    prosisz o zamiennik. Raczej nie będzie problemu, wygląda na standard.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-10-30 14:15:28
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Abecadło" <a...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sieci)?
    > Dodam ze chcę zmienić klosze z kolorowych na białe, więc potrzebuje 8

    Witam
    Poniewaz Castorama handluje ich produktami to ja zalatwilem sobie klosze
    wlasnie przez Castorame.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 4. Data: 2009-10-30 20:27:58
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > Witam
    > Poniewaz Castorama handluje ich produktami to ja zalatwilem sobie klosze
    > wlasnie przez Castorame.

    dzięki