  • 1. Data: 2009-10-30 10:13:34
    Temat: Jaki sterownik do Viessmann - Vitopend 100-W
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Wyczytałem takie coś:

    "Wygodne sterowanie ogrzewaniem z dowolnego pomieszczenia
    Kocioł Vitopend 100-W może współpracować z jednym z trzech termostatów
    pokojowych:
    - Vitotrol 100, typ RT Termostat pokojowy do sterowania temperaturą
    instalacji w pomieszczeniu głównym (wiodącym) "

    Czy to oznacza, że to tego kolta mogę użyć tylko ten sterownik?
    Jeśli nie to jaki polecacie ?

  • 2. Data: 2009-10-30 18:58:16
    Temat: Re: Jaki sterownik do Viessmann - Vitopend 100-W
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to oznacza, że to tego kolta mogę użyć tylko ten sterownik?
    nie
    > Jeśli nie to jaki polecacie ?
    Auraton 2005, moze byc bezprzewodowy 2005tx ja taki mam 4 lata i baterie
    wytrzymuja 1,5 roku.

  • 3. Data: 2009-10-30 19:57:22
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Marcin wrote:
    > Czy to oznacza, że to tego kolta mogę użyć tylko ten sterownik?

    Taka polityka producenta ;-) Mozesz uzyc dowolnego. Ja mam Eurostera.

    W ukladzie bez sterownika ten kociol ma odpowiednie styki zwarte na
    stale. Podpiety sterownik w odpowiednim momencie jedynie zamyka ten
    obwod lub otwiera.

    --
    NotBear