  • 1. Data: 2009-10-30 16:45:02
    Temat: Jak monowac uchwyty na flagi ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    11 listopada czyli swięto państwowe się zbiliż,a powinienem pomonować uchwyty na
    flagi.
    sciany to pustaki ceramiczne Porotherm 25 cm + wełna 14 cm + szczelina 2 cm +
    okładzina 2 cm Roben "sztuczna cegła".

    Przez tą wełnę i szczelinę to niezła zagwozdka, bo zastanawiam się, czy na łopoczące
    flagi będą działać duże obciążenia dynamiczne,
    a śruby będą długaśne jak cholera...

    Uchwyty (zamawiamy u ślusarza) na kije flag muszą mieć po dwa otwory rozmieszczone w
    pionie odległość ok. 12 cm, czyli teoretycznie
    mogą się "rozbujać" w płaszczyźnie poziomej - ale że całość musi być estetyczna, nie
    mogę dać 3-4 otworów, bo otwory w okładzinie
    już mam, średnicy 8 mm - były tam kiedyś powieszone lekkie tabliczki z numerem
    posesji, i chciałbym te otwory w okładzinie
    wykorzystać.

    No i teraz się zastanawiam, jak w otwory wkręcić śruby o średnicy 8 mm - ale takie,
    żeby kołek plastikowy do osadzenai w pustaku
    ceramicznym też miał 8 mm (z uwagi na średnicę wiertła, nie chciałbym wiercić
    wiertłem 10 mm czy 12 mm).

    Wpadły komuś w oko takie śruby - "pocieniane" na końcu, żeby średnica kołka
    rozporowego (lub chemicznego) była równa średnicy śruby?
    THX

  • 2. Data: 2009-10-30 18:54:02
    Temat: Re: Jak monowac uchwyty na flagi ?
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    (ciach)
    > Wpadły komuś w oko takie śruby - "pocieniane" na końcu, żeby średnica kołka
    rozporowego (lub chemicznego) była równa średnicy śruby?

    ja osoboiscie nie widzialem a roznego rodzaju kotew używam
    Kup sobie kotwy ( pręty gwintowane ) wklejane - siatkowe
    cos takiego ....

    Mayky

  • 3. Data: 2009-10-30 20:48:03
    Od: "R" <n...@w...pl>

    "powinienem pomonować "????!!!! a co państwo dopłaca za to? zwalnia z
    podatków? mały zus płacisz? mało kosztów podatkowych i utrzymania ponosisz
    żeby jeszcze uchwyt na flagę montować? każdy robi co chce, ale za tą kasę
    wolałbym zainwestować w coś innego.

    pozdr. r.

  • 4. Data: 2009-11-02 00:02:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 pisze:
    > 11 listopada czyli swięto państwowe się zbiliż,a powinienem pomonować uchwyty na
    flagi.

    A co, masz u siebie w domu jakiś urząd państwowy? ;)

    Bo o ile mi wiadomo ten durny pomysł pisuarów nie przeszedł i obowiązku
    oflagowywania prywatnych domów jeszcze nie wprowadzono...

  • 5. Data: 2009-11-02 08:13:03
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 2 Lis, 01:02, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A co, masz u siebie w domu jakiś urząd państwowy? ;)
    >
    > Bo o ile mi wiadomo ten durny pomysł pisuarów nie przeszedł i obowiązku
    > oflagowywania prywatnych domów jeszcze nie wprowadzono...

    Bez przesady.
    Jesteśmy Polakami a 11 listopada to chyba najważniejsze święto
    poństwowe.
    Już wystarczająco UE próbuje zdusić w nas patriotyzm, nie róbmy tego
    sami sobie.

    Co mi przypomina że niedługo wprowadzam się do własnego domu i do tej
    pory nie pomyślałem o uchwycie na flagę.
    Też będę się musiał nagłowkowac jak to zrobic przez 15 cm styro.

    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-11-02 08:30:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "QbaB" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >pory nie pomyślałem o uchwycie na flagę.
    >Też będę się musiał nagłowkowac jak to zrobic przez 15 cm styro.

    Co tam główkować. 4 metalowe kotwy fi8r długości 20cm i montujesz uchwyt.

    Ja tam nie zamierzam chałupy żadną flagą przyozdabiać. Ja nie Amerykanin
    żeby mi flaga na maszcie przed domem fruwała.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-11-02 10:24:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    QbaB pisze:

    > Bez przesady.
    > Jesteśmy Polakami a 11 listopada to chyba najważniejsze święto
    > poństwowe.

    Wyciągnięte z kapelusza - data była ustalona tak arbitralnie, że chyba
    bardziej nie można...

    > Już wystarczająco UE próbuje zdusić w nas patriotyzm, nie róbmy tego
    > sami sobie.

    [ziew]

    Polecam "Świętoszka" imć Moliera.

    Wymachiwać flagą to każdy dureń potrafi - także taki, co np. kaleczy
    język, nie zna historii i kantuje na podatkach.

    A'propos: pogniewałeś się na przecinki?

    > Co mi przypomina że niedługo wprowadzam się do własnego domu i do tej
    > pory nie pomyślałem o uchwycie na flagę.
    > Też będę się musiał nagłowkowac jak to zrobic przez 15 cm styro.

    Co się będziesz szczypał - postaw 10-metrowy maszt! Prawdziwy patriota
    niższych flag nie używa! ;->

    Pamiętaj też o fladze przy samochodzie (niech więcej spala paliwa!) i
    małej fladze w klapie marynarki.

    Jak dla mnie oflagowane domy prywatne wyglądają głupio i nie mają nic
    wspólnego z patriotyzmem.

  • 8. Data: 2009-11-02 18:16:49
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > A co, masz u siebie w domu jakiś urząd państwowy? ;)

    Wtedy by pewnie nie montował uchwytów na ścianie tylko maszt na dachu :)

    > Bo o ile mi wiadomo ten durny pomysł

    Dla mnie osobiście durniem jest ten kto dorabia teorię dla której flagi nie
    powinno się wieszać.
    Trochę szacunku dla własnego kraju, historii i przodków.

    A w temacie wątku
    Jeśli ze ścianą jest problem to zamiast uchwytu na ścianie polecam maszt na
    podwórku - efekt bez porównania lepszy.
    6 metrów rury 3/4 montowanej w zależności od potrzeby, załatwia sprawę
    znakomicie :)

    A flagę warto wieszać trochę częściej. Np 15 lipca :)
    Bo o ile internetowe tabloidy w stylu wp czy onet pamiętają, że wtedy jest
    międzynarodowy dzień bez czegośtam, to żaden nie przypomina o rocznicy
    Grunwaldu.

  • 9. Data: 2009-11-02 19:34:48
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinno się wieszać.
    > Trochę szacunku dla własnego kraju, historii i przodków.

    Z szacunku dla własnego kraju można kupić krajowy samochód albo krajowe jabłka
    zamiast bananów. A nie wieszać flagę jak kibic na meczu i wspominać o Katyniu.
    Historię mamy i dobrą i złą. Przodkowie moi walczyli w Wermachcie. Nie wiem czy 11
    lipca coś dla nich znaczyło. Dla mnie to będzie dobry dzień położyć panele albo
    zmontować kuchnię.

  • 10. Data: 2009-11-02 20:02:24
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy 11 lipca coś dla nich znaczyło. Dla mnie to będzie dobry dzień położyć

    Masz rację i też jej nie masz. Co do kiboli owszem jest to głupie, chore i
    debilne napierdzielać się lytkami chodznikowymi z szalikiem w barwach
    narodowych.
    Mieszkasz w Polsce? Jeżeli nie, OK. Popatrz na USA. Tam każdy jest z innej
    dziury na świecie i mógłby powiedzieć to samo co ty. Ale jednak tak nie jest.
    Majtki nawet z flaga amerykańską kupić i nosić można. Nosi biały, murzyn, zyd i
    kto tam jeszcze w tej ameryce mieszka.
    Wiesz dlaczego nie poważają Polaków. Brak spójności. Turek w Niemczech zamieszka
    obok Turka. Żyd obok Żyda. Serb obok Serba.
    Polak jak najdalej od Polaka a najlepiej blisko Niemca. Co jest kurna? To jest
    przyczyna dlaczego nas nie powazają. Nie ma tej siły w nas, tej jedności i
    wzajemnego szacunku.
    I na koniec napiszę ci. Moja prababcia była Niemką. Mój dziadek zginął w
    Oświęcimiu bo nie chciał zostać Volksdeutschem i jeszcze pomagał partyzantom. Ja
    nie jestem dumny z krwi niemieckiej. Jestem dumny za tych partyzantów.
    A ty jak chcesz to możesz nawet betoniarkę wyciągnąć sobie 11 lipca.