  • 11. Data: 2009-11-02 21:50:23
    Temat: Re: Jak monowac uchwyty na flagi ?
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Mieszkasz w Polsce? Jeżeli nie, OK. Popatrz na USA. Tam każdy jest z innej
    > dziury na świecie i mógłby powiedzieć to samo co ty. Ale jednak tak nie
    > jest. Majtki nawet z flaga amerykańską kupić i nosić można. Nosi biały,
    > murzyn, zyd i kto tam jeszcze w tej ameryce mieszka.

    daj spokoj w USA to patryjotyzm jest juz tak skrajny ze to jest az zalosne.
    oni sa za glupi zeby spojrzec krytycznie na swoj kraj ktory tez za wspanialy
    nie jest.
    ot wetkna sobie flage gdzie popadnie i sie ciesza.
    oni potrafia ideologie dorobic do pracy przy tasmie w fabryce i kazdy uwaza
    ze robi cos strasznie waznego dla swojego kraju, nawet jak dokreca jakas
    srubke przy kosiarce..... to jest chore i napewno nie polecal bym tego
    nasladowac.

    polacy jako narod zbyt madrzy nie sa, ale nie obnizaj poziomu piszac tu o
    amerykanach :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2009-11-02 22:10:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mustafa pisze:

    > Wtedy by pewnie nie montował uchwytów na ścianie tylko maszt na dachu :)

    Albo przed wejściem.

    > Dla mnie osobiście durniem jest ten kto dorabia teorię dla której flagi
    > nie powinno się wieszać.

    A gdzie widzisz, że ktoś dorabia? Ja tam wyraźne pisałem o durnocie
    projektu _przymusu_ oflagowywania.

    > Trochę szacunku dla własnego kraju, historii i przodków.

    I vice versa. Plus dorzuciłbym szacunek do przyszłości i potomków.

    > A w temacie wątku
    > Jeśli ze ścianą jest problem to zamiast uchwytu na ścianie polecam maszt
    > na podwórku - efekt bez porównania lepszy.
    > 6 metrów rury 3/4 montowanej w zależności od potrzeby, załatwia sprawę
    > znakomicie :)

    Pamiętaj o zezwoleniu na postawienie takiej konstrukcji!

    > A flagę warto wieszać trochę częściej. Np 15 lipca :)

    Jak jesteś taki patriota, to wieszaj cały czas - codziennie jakaś
    rocznica, np. jutro możesz świętować założenie PKN we Lwowie i
    deklarację niezależności Polski od Rosji.

    > Bo o ile internetowe tabloidy w stylu wp czy onet pamiętają, że wtedy
    > jest międzynarodowy dzień bez czegośtam, to żaden nie przypomina o
    > rocznicy Grunwaldu.

    Widać twórcy WP i Onetu zakładają, że przeciętny Polak i tak wie o
    Grunwaldzie, chociażby ze szkoły.