  • 1. Data: 2009-10-30 17:52:12
    Temat: szybkie pytanie: pianka czy welna
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Co jest lepsze pod wzgledem izolacyjnosci: welna czy pianka montazowa?
    Chodzi mi o niewielkie szczeliny 2cm-10cm w ktore w calosci moge
    wypelnic welna, pomiedzy plytami styropianu, profilami...

  • 2. Data: 2009-10-30 18:30:56
    Temat: Re: szybkie pytanie: pianka czy welna
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 30 Paź, 18:52, Kazik <k...@l...localnet> wrote:
    > Co jest lepsze pod wzgledem izolacyjnosci: welna czy pianka montazowa?
    > Chodzi mi o niewielkie szczeliny 2cm-10cm w ktore w calosci moge
    > wypelnic welna, pomiedzy plytami styropianu, profilami...

    Pianka.

  • 3. Data: 2009-10-31 09:23:28
    Od: krzychut <p...@i...pl>

> [...]
    > Chodzi mi o niewielkie szczeliny 2cm-10cm w ktore w calosci moge
    > wypelnic welna, pomiedzy plytami styropianu, profilami...

    pianka poniewaz welna dobrze izoluje jak jest rozprezona a po
    wcisnieciu w ciasne szpary taka juz nie bedzie

    krzychut