  • Date: Mon, 02 Nov 2009 11:24:04 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak monowac uchwyty na flagi ?

    QbaB pisze:

    > Bez przesady.
    > Jesteśmy Polakami a 11 listopada to chyba najważniejsze święto
    > poństwowe.

    Wyciągnięte z kapelusza - data była ustalona tak arbitralnie, że chyba
    bardziej nie można...

    > Już wystarczająco UE próbuje zdusić w nas patriotyzm, nie róbmy tego
    > sami sobie.

    [ziew]

    Polecam "Świętoszka" imć Moliera.

    Wymachiwać flagą to każdy dureń potrafi - także taki, co np. kaleczy
    język, nie zna historii i kantuje na podatkach.

    A'propos: pogniewałeś się na przecinki?

    > Co mi przypomina że niedługo wprowadzam się do własnego domu i do tej
    > pory nie pomyślałem o uchwycie na flagę.
    > Też będę się musiał nagłowkowac jak to zrobic przez 15 cm styro.

    Co się będziesz szczypał - postaw 10-metrowy maszt! Prawdziwy patriota
    niższych flag nie używa! ;->

    Pamiętaj też o fladze przy samochodzie (niech więcej spala paliwa!) i
    małej fladze w klapie marynarki.

    Jak dla mnie oflagowane domy prywatne wyglądają głupio i nie mają nic
    wspólnego z patriotyzmem.