  • 1. Data: 2009-11-03 07:56:50
    Temat: Podłoga w piwnicy
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, mam w piwnicy starą nierówną podłogę betonową która dość mocno się
    kurzy a zamiatanie jej jest uciążliwe nie mówiąc już o myciu na mokro.
    Chciałbym coś na nią położyć, tylko co.

    Myślałem żeby pomalować lakierem - czy jest taki odpowiedni do betonu?
    A może najpierw jakąś folią w płynie?

    W piwnicy trzymam jakieś pozostałe mat. budowlane i mam tam piec.

  • 2. Data: 2009-11-03 08:18:02
    Temat: Re: Podłoga w piwnicy
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Myślałem żeby pomalować lakierem - czy jest taki odpowiedni do betonu?
    > A może najpierw jakąś folią w płynie?

    Farbą do betonu AKSILBET.

    Ja tą farbą pomalowałem i jstem zadowolony.

    Tania jest.

  • 3. Data: 2009-11-03 08:42:52
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    W Castoramie jakie będzie?

  • 4. Data: 2009-11-03 08:55:45
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Jak jest nierówna i się kurzy to rozumiem, że wykrusza się i ściera. Tak
    więc trzeba by zrobić jakąś wylewkę. Wcześniej trzeba odkurzyć albo
    przynajmniej dokładnie pozamiatać i zagruntować. Materiał dobiorą Ci
    sprzedawcy zależnie od tego, jaka będzie grubość.
    O malowaniu możesz myśleć PO zrobieniu wylewki.
    Jak już chcesz koniecznie malowac bez wylewki, to pomaluj wiedząc o tym że
    jak w przyszłości będziesz robił wylewkę, to będzie gorzej trzymać podłoża.
    Co do malowania takiej posadzki, to może byc dowolna farba
    rozpuszczalnikowa. Ważne jest aby pomalować pierwszą warstwę farbą mocno
    rozcieńczoną, aby dobrze wpiła w beton a na to już normalnie bez
    rozcieńczania.
    Jacek

  • 5. Data: 2009-11-03 10:30:28
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    >W Castoramie jakie będzie?

    Możesz zagruntować wcześniej jakimś gruntem, ale ja nie gruntowałem i jest
    OK, pierwsze malowane wsiąkło w beton i utwardziło powierzchniowo.

    Czy jest w K100RAMIE nie wiem.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-11-03 22:11:48
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Witam
    Jedno z pomieszczeń w piwnicy ( skład opału) pomalowałem farbą PILBET, dwie
    warstwy , oczywiście wcześniej gruntując.
    Cena 120 zł za 5 litrów, na powierzchnię 20 m kw zuzyłem 6 litrów.
    Wyszło super, jestem zadowolony.
    W pozostałych pomieszczeniach (garaż, pralnia) posadzka epoksydowa w wersji
    antyposlizgowej.
    Posadzka była szlifowana maszynowo by pozbyć sie nierówności, pózniej
    gruntowana a następnie 4 warstwy żywicy.
    Wyszło rewelacyjnie za przyzwoite pieniądze, 55 zł za m kw.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2009-11-04 08:43:29
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Cena 120 zł za 5 litrów,

    Moja farba jest o wiele tańsza a też dobra.

    Dla mnie dobra ale czy dla Was?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2009-11-04 15:40:52
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Posadzki żywiczne mają swoje zalety, ale przy cenie 55 zł/mkw jest już tani
    gres z ułożeniem.
    Jacek