  • 1. Data: 2009-02-11 09:47:07
    Temat: 5 litrów wina w gąsiorku
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    ... z aronii i winogron.

    I grajmo i pjewajmo!!!

  • 2. Data: 2009-02-11 09:54:08
    Temat: Re: 5 litrów wina w gąsiorku
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > ... z aronii i winogron.

    Porcja do obejrzenia 10 programów w telewizji.

  • 3. Data: 2009-02-11 11:55:59
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

    > Porcja do obejrzenia 10 programów w telewizji.
    >
    > --
    Poza balonami w sklepie (piwnicy) mam w kuchni ze 100l...

  • 4. Data: 2009-02-13 16:32:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Lut, 12:55, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
    > Poza balonami  w sklepie (piwnicy) mam w kuchni ze 100l...

    To już podpada pod alkoholizm ;)

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2009-02-13 17:21:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 08:32:23 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

    > To już podpada pod alkoholizm ;)
    >
    > Pzdr.
    > L.

    Alkoholikom wszystko jedno, co piją, byle dawało po "garach", a wina to już
    na pewno nie robią, bo tu trzeba czekać... czekać... czekać... :-)

  • 6. Data: 2009-02-13 17:59:33
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 13 Lut, 18:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Alkoholikom wszystko jedno, co piją, byle dawało po "garach", a wina to już
    > na pewno nie robią, bo tu trzeba czekać... czekać... czekać... :-)

    Jeżeli wziąć pod uwagę, że wypijam wiadro wody dziennie to litr wina
    znika prawie bez śladu...
    Nie jestem alkoholikiem, ale piwo robi mi dobrze na trawienie i
    perystaltykę - mogę wyoić 2-3 litry bez większych śladów zamroczenia.
    Zdarza mi się to raz w miesiącu.

  • 7. Data: 2009-02-13 18:13:24
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    mogę wyoić 2-3 litry bez większych śladów zamroczenia.
    > Zdarza mi się to raz w miesiącu.

    Czy to wtedy pojawiają sie jakieś dziwne teksty?

  • 8. Data: 2009-02-13 18:30:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 09:59:33 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> [...]
    > Nie jestem alkoholikiem, ale piwo robi mi dobrze na trawienie i
    > perystaltykę - mogę wyoić 2-3 litry bez większych śladów zamroczenia.

    Czy sugerowałam, że jesteś alkoholikiem?

  • 9. Data: 2009-02-14 10:25:01
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 13 Lut, 19:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Czy sugerowałam, że jesteś alkoholikiem?- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    He..he, wiem, że nie ty, ale przed chwilą ściągnąłem z balona do
    gąsiorka następne pięć. Większość wina wypijam z wodą od 1:3 do 1:1...
    Nierozcieńczone piję po zjedzeniu obiadu lub śniadania, o ile nie
    wyjeżdżam gdzieś dalej...