  • 1. Data: 2009-02-07 22:31:11
    Temat: bobry, pszczoły, wiosny jeszcze nie widać
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Byłem nad rzeką
    Bazi jeszcze nie ma
    Bobry łobzują okrutnie - na dole zdjęcie
    http://www.rebkow.za.pl/przyroda.htm
    Pszczoły przeżyły i sie obleciały
    Na oczku gruba warstwa lodu - pod spodem od 7 lat zyje 9 karasek, było 10
    ale jedna w lato jakoś nie zdzierzyła
    SJS

  • 2. Data: 2009-02-07 22:35:00
    Temat: Re: bobry, pszczoły, wiosny jeszcze nie widać
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 23:31:11 +0100, SJS napisał(a):

> [...]
    > Pszczoły przeżyły i sie obleciały
    > Na oczku gruba warstwa lodu - pod spodem od 7 lat zyje 9 karasek, było 10

    U nas też nad rzeką są bobry - nie wiem, czy się trzeba z tego cieszyć...
    Ścięte olchy świecą pomarańczowym drewnem.
    Do pszczół muszę jutro zajrzeć. Od kilku dni nie wychodziłam, bom
    zaziębiona. Czyżby już?
    :-)
    U znajomych oczka i stawiki się porozmrażały.

  • 3. Data: 2009-02-08 08:19:03
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Bazi jeszcze nie ma

    Są.

  • 4. Data: 2009-02-08 10:40:33
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    ? pisze:

    > Są.

    :)
    U mnie tez juz sie pojawily na wszystkich odmianach jakie mam z wierzb
    Wczoraj w sobote pszczoly tez mialy pierwszy oblot
    Glina na Ponderozie odmarzla tylko na jakies 4-5 cm
    i nic jeszcze nie idzie grzebac w ziemi
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 5. Data: 2009-02-08 13:01:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 08 Feb 2009 11:40:33 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > U mnie tez juz sie pojawily na wszystkich odmianach jakie mam z wierzb
    > Wczoraj w sobote pszczoly tez mialy pierwszy oblot

    Hurra! Mój nowy odkład żyje i obleciał wczoraj! - mąż widział, a mi
    zapomniał powiedzieć :-)

  • 6. Data: 2009-02-08 14:17:31
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Hurra! Mój nowy odkład żyje i obleciał wczoraj! - mąż widział, a mi
    > zapomniał powiedzieć :-)

    na ilu ramkach wszedł w zimę i w jakim ulu?
    SJS

  • 7. Data: 2009-02-08 15:32:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 15:17:31 +0100, SJS napisał(a):

    > na ilu ramkach wszedł w zimę i w jakim ulu?
    > SJS

    Niestety tylko na 6, bo odkład był troche za mały - dwuplastrowy, z niezbyt
    licznej rodziny. Ale za to matka dobra - kupilismy kraińską, unasienioną,
    dała sobie jak widać radę :-)
    Ha! Pierwszy mój odkład w życiu !

  • 8. Data: 2009-02-08 15:32:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > na ilu ramkach wszedł w zimę i w jakim ulu?
    > SJS

    Aha, ule mamy wielkopolskie.

  • 9. Data: 2009-02-08 15:58:30
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    Hejka. A ja się boję pszczół. :-( Gdy byłem młodszy, ta żadna mi nie
    przepuściła. Nawet jak w okolicy była tylko jedna pszczółka to właśnie mnie
    musiała użądlić.
    Pozdrawiam wiktymologicznie Ja...cki

  • 10. Data: 2009-02-08 16:26:33
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Aha, ule mamy wielkopolskie.

    ciężko zimować w wielkopolskich
    są zimy kiedy jest duży osyp
    ja ustawiałem ramki w dwóch korpusach tak aby wydłużyć drogę kłębu do góry
    SJS