  • 61. Data: 2012-11-28 15:11:20
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aleksander wrote:

    > Tak, słyszałem, ale jak to mawiają, z g... bata nie ukręcisz ;).

    pierniczysz... wybacz

    brudną wodę można solidnie oczyścić, odkazić, usunąć osady i masz wode
    nadająca sie do picia prosto z kranu.

  • 62. Data: 2012-11-28 23:13:06
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Marek Dyjor" wrote in message news:k95623$82g$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > nadająca sie do picia prosto z kranu.

    > brudną wodę można solidnie oczyścić, odkazić, usunąć osady i masz wode

    Tak - jasne, a świecące ryby można solidnie wyszorować i będą nadawać się
    do spożycia :)

    Tak, wodę można, odżelazić, odmanganić... w miarę prosto i skutecznie, ok.
    Osady - również żaden problem.

    A i jeszcze dość łatwo odkazić... choć bez dwutlenku chloru ani
    rusz - cenna witaminka :)

    Ale to akurat specjalnie nie truje.

    Jednak głównymi źródłami zanieczyszczenia wód w dorzeczu Wisły są ścieki:
    komunalne, z przemysłu górniczego oraz przemysłu chemicznego
    (głównie tworzyw sztucznych, nawozów i środków ochrony roślin).

    Powiedz, w jaki sposób usuwany z wody z rzeki jest choćby:
    ołów, rteć, kadm, arsen...

    Smacznego :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wis%C5%82a#Zanieczyszcz
    enie

  • 63. Data: 2012-11-28 23:35:35
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 23:13:06 +0100, Aleksander napisał(a):

    > Powiedz, w jaki sposób usuwany z wody z rzeki jest choćby:
    > ołów, rteć, kadm, arsen...

    A wiesz, że na ISS piją swoje siuśki i tak w kółko.

    --
    scruffty

  • 64. Data: 2012-11-28 23:46:18
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "scruffty" wrote in message news:sds6324356qi$.1p7mc5391c23g$.dlg@40tude.net...

    > A wiesz, że na ISS piją swoje siuśki i tak w kółko.

    No, na pewno to zdrowsze :) ... a nawet przez wielu lekarzy
    zalecane (urynoterapia).