  • 1. Data: 2011-03-04 10:54:32
    Temat: A propo budowania koszmarki
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    zona podrzuciła mi fajną stronkę z koszmarkami
    budowlanymi,
    popatrzcie natej stronie tak w połowie
    na 'mistrza' dachu i blachodachówki :)
    http://raider55.blox.pl/html/1310721,262146,169,170.
    html?10,1

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-03-04 12:28:06
    Temat: Re: A propo budowania koszmarki
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 4 Mar, 11:54, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > zona podrzuciła mi fajną stronkę z koszmarkami
> [...]

    Heheheh

    Apropo - ten budynek juz pewnie kazdy zna:

    http://raider55.blox.pl/resource/1111.jpg
    http://raider55.blox.pl/resource/jastrz.jpg

    Jest tu na obecnie szostym z kolei miejscu:

    http://raider55.blox.pl/html/1310721,262146,169.html
    ?1

    Ale nie kazdy wie ze to dom p. J. Godlewskiego - detektywa o ktorym
    ostatnio bylo dosyc glosno - tego ktory zajmowal sie m.in. sprawa
    olewnikow i tego ktorego pod koniec roku aresztowano (potem podupadl
    na zdrowiu - aktualnie jest na wolnosci ale bog wie jak to sie dla
    niego skonczy, do tej pory wszyscy zamieszani popelniali
    samobojstwa)..

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wlamanie-do-domu-dete
    ktywa-olewnikow,1,4167948,wiadomosc.html

    No to sobie poplotkowalem :P
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-04 12:45:25
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > zona podrzuciła mi fajną stronkę z koszmarkami
> [...]

    Ostatnie osiedle na stronie powinno nazywać się Birkenanu
    SJS

  • 4. Data: 2011-03-04 13:45:54
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.03.2011 11:54, janusz_kk1 pisze:
    > zona podrzuciła mi fajną stronkę z koszmarkami
> [...]

    mniej-więcej w połowie dwunastej strony jest perełka z 30 grudnia 2007...
    nie da się skopiować linka do konkretnego wątku, więc umieszczam tylko
    linka do samego zdjęcia..
    http://raider55.blox.pl/resource/Gradow_leszno.jpg

    Zna ktoś historię tego domu? z chęcią bym poczytał coś więcej na jego
    temat, to jest tak obrzydliwe że wzroku oderwać nie można..
    :)

  • 5. Data: 2011-03-04 15:41:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 4 Mar, 14:45, Albercik <n...@g...pl> wrote:

    > mniej-więcej w połowie dwunastej strony jest perełka z 30 grudnia 2007...
    > nie da się skopiować linka do konkretnego wątku, więc umieszczam tylko
> [...]

    Pewnie bylo tak jak zwykle czyli:

    - "kochanie podniesmy sciane kolankowa bedzie wiecej miejsca na
    poddaszu"
    - "dobrze kotku"

    end of cool story, bro...

    Tylko zamiast kamienia podniesli o metr! Nie wiem jednak skad wziely
    sie te wypas kolumny. Bede jednak na biezaco sledzil losy domu mojego
    debilnego sasiada - jego dom tez by sie nadawal na ta strone.
    Aktualnie ma kwadratowe betonowe kolumny ~1,5m (podpieraja duuze
    wejsciowe betonowe schody), nad nimi ~3m okragle betonowe slupy
    podpierajace balkonik, a od balkonu do dachu ~1,5m kwadratowe
    drewniane slupeczki podpierajace dach. Majstersztyk :)

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-03-04 17:25:01
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-03-2011 o 16:41:04 Adam <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > podpierajace balkonik, a od balkonu do dachu ~1,5m kwadratowe
    > drewniane slupeczki podpierajace dach. Majstersztyk :)
    Tam dalej na stronach jest jeszcze kilka perełek :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2011-03-06 10:25:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nic ale to nic nie pobije okien zamontowanych klamkami na zewnątrz w
    jednorodzinnym domu:)
    lepiej:) po montazu jak gdyby nigdy nic nikt tego nie poprawil tylko
    otynkowal dom:D

  • 8. Data: 2011-03-06 10:28:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    znalazlem:D
    http://www.joemonster.org/i/ap/okna2.jpg

  • 9. Data: 2011-03-06 11:32:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Mar, 11:28, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
    > znalazlem:Dhttp://www.joemonster.org/i/ap/okna2.jpg

    Etam - przynajmniej sie nie straca kwiatkow z parapetu przy
    otwieraniu :D
    A na powaznie to nie wierze ze to nie fejk - po pierwszym deszczu w
    domu prawdopodobnie powstaloby jezioro :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-03-06 12:04:26