  • Data: 2021-06-15 10:00:38
    Temat: Anoda w zbiorniku CWU
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Producent (Galmet) "kategorycznie zaleca wymianę anody co najmniej co 18
    miesięcy jako warunek zachowania gwarancji". No to "sprawdziłem" po 18
    miesiącach, a teraz po kolejnych 18 m-c. Czyli tak wygląda równo po 3
    latach użytkowania. Sprawdziłem, dokręcone jest połączenie ze
    zbiornikiem (miernikiem).

    Mam kupioną nową którą miałem wymienić przy pierwszym okresie, ale póki
    co leży w szafce. I co, kupować kolejną żeby mieć wymagany przez
    producent dowód zakupu?

    https://ibb.co/Lxh79Zk

    --
    Pozdrawiam,