  • 1. Data: 2017-04-13 11:31:37
    Temat: Autodesk Homestyler program do projektowania
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z programem Autodesk Homestyler?
    Popróbowałem trochę popracować z tym programem i jego funkcjonalność bardzo
    mi się podoba.
    Niestety nie udaje mi się zapisać żadnej pracy.
    Założyłem na ich stronie odpowiednie konto z hasłem.
    Za każdym razem loguję się wchodząc na ich stronę.
    Niestety przy próbie zapisu pracy każą się ponownie zalogować i po minucie
    kręcenia się
    pojawia się ponownie to samo okno z komunikatem "Please Sign In".

    Przy próbie zalogowania sie poprzez konto Facebooka dostaję komunikat:
    "Your email or password did not match our record".
    Może to jest jakaś niedopracowana wersja i nic nigdy nie można zapisać a
    tylko podziwiać jaki świetny program.

    Może ktoś z Was zna jakiś inny, działający, darmowy program do projektowania
    domu, może być tylko w 2D.
    --
    Tomasz

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-04-13 12:13:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 11:31:47 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    > Może ktoś z Was zna jakiś inny, działający, darmowy program do projektowania
    > domu, może być tylko w 2D.

    podłączam sie do pytania, kiedys przez chwile uzywalem archicada, zdaje sie ze mial
    to co trzeba -poza tym ze był w calach i sie co chwile wykrzaczał. Ale ja chcę 3D

    b.