  • 1. Data: 2014-12-29 14:59:50
    Temat: Bateria z termo-regulacją
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Czy jest jakaś godna polecenia bateria wannowa (wylewka + wąż) z
    termo-regulacją?

    Chodzi o sprzęt, który kilka lat wytrzyma, w miarę stabilnie trzyma
    temperaturę, i nie kosztuje majątku. Dobrze, gdyby można było dokupić
    części zamienne, a jeszcze lepiej, gdyby tych części nie trzeba było
    dokupywać ;)

    Oczywiście wiem, że są różne "najlepsze" baterie w różnych sklepach typu
    Leroy czy inna Castorama, ale ciężko odróżnić sprzęt dobry od
    "chińszczyzny".

    Czy w kwocie do ok. 500 zł się znajdzie? Czy może to o wiele za mało?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2014-12-29 15:14:39
    Temat: Re: Bateria z termo-regulacją
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Czy jest jakaś godna polecenia bateria wannowa (wylewka + wąż) z
    > termo-regulacją?

    Hansgrohe lub Grohe

    > Chodzi o sprzęt, który kilka lat wytrzyma, w miarę stabilnie trzyma
    > temperaturę, i nie kosztuje majątku.

    Albo, albo :-)

    > Dobrze, gdyby można było dokupić części zamienne, a jeszcze lepiej, gdyby
    > tych części nie trzeba było dokupywać ;)

    OK

    > Oczywiście wiem, że są różne "najlepsze" baterie w różnych sklepach typu
    > Leroy czy inna Castorama, ale ciężko odróżnić sprzęt dobry od
    > "chińszczyzny".

    Nie, tych najlepszych nie ma w marketach :-)

    > Czy w kwocie do ok. 500 zł się znajdzie? Czy może to o wiele za mało?

    Szukaj, na wyprzedażach i przecenach można "wyłowić" za pół ceny:

    http://allegro.pl/bateria-wannowa-termostatowa-hansg
    rohe-ecostat-s-i4922015919.html

    Aukcja pierwsza z brzegu (nie moja!).

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-12-29 15:18:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-29 14:59, Adam wrote:
    > Czy w kwocie do ok. 500 zł się znajdzie? Czy może to o wiele za mało?

    Polecam tę stronę i którąś z tych hansgrohe:

    http://www.lazienkaplus.pl/pl/szukaj.html?cat=13&sub
    cat=120&query=hansgrohe&PRODUCENT%5B22%5D=Hansgrohe&
    RODZAJ%5B104%5D=Z+termostatem&sort=%2C

    Do domu ponad 2 lata temu, dokładnie na tej stronie, kupiłem kilka
    różnych baterii HG (najtańsze modele) i tak się jakoś stało, że jedna z
    nich się zepsuła - ciężko zaczęła chodzić wajcha.
    Kliknąłem na zgłoszenie reklamacji, system odnalazł mi moje zakupy,
    wybrałem rzeczoną baterię a po ok. 3 dniach zjawi się u mnie serwisant,
    który wymienił mi głowicę w baterii.
    Bardzo się zdziwił, że w hansgroche już po 2 latach coś się stało.
    Strwierdził, że musiała być to wada tego akurat egzemplarza.

    Polecam sklep i producenta

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2014-12-29 15:27:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-29 o 14:59, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy jest jakaś godna polecenia bateria wannowa (wylewka + wąż) z
    > termo-regulacją?

    Uzytkuje od paru lat co prawda prysznicowa, ale bodaj najtansza Kludi
    model Zenta o ile dobrze pamietam. Kosztowala na owe czasy ok. 500 zyli.
    Wannowa pewnie bedzie drozsza. Bateria Teka zwykla ceramiczna wkladka
    rozleciala sie po trzech latach, ale mozna dokupic glowice. Koszt ok.
    120 zyli. Teki nie polecam, ale Kludi jak najbardziej.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2014-12-29 15:50:21
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam
    u mnie pod prysznicem robi KFA. dziala ok.
    ale to tutaj uslyszalem ze kfa to juz nie to samo co 5 lat temu.
    a wlasnie tyle czasu ja mam. warunki pracy koszmarne. woda na zasilaniu
    o roznych temperaturach. jak bylo pradem to w bojlerku bylo i 80 stopni.
    teraz jest z kotla, wiec roznie. woda kamienista jak diabli....
    i podepne sie....
    sa czesci zamienne do takiego ustrojstwa? to sa wogole naprawialne
    wynalazki?
    jest to rozbieralne? tak pytam jakby padla a to juz pare lat wiec moze byc w
    kazdej chwili...

  • 6. Data: 2014-12-29 17:10:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.12.2014 o 14:59, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy jest jakaś godna polecenia bateria wannowa (wylewka + wąż) z
    > termo-regulacją?

    A może powiesz nam w jaki sposób podgrzewasz (otrzymujesz) ciepłą wodę?

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-12-30 16:14:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-29 17:10, ToMasz pisze:

    > A może powiesz nam w jaki sposób podgrzewasz (otrzymujesz) ciepłą wodę?

    Na szczęście nie PG-6 ;)

    Woda z sieci, mieszkanie w bloku.
    Więc odpada problem z "oscylacją" piecyka gazowego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2014-12-30 19:43:53
    Temat: Re: Bateria z termo-regulacj?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-29 15:50, abn140 wrote:
    > sa czesci zamienne do takiego ustrojstwa? to sa wogole naprawialne
    > wynalazki?

    KFA nie mam.

    W mojej najtańszej z Castoramy wystarczyło nasmarować i działa. I tak
    już ze 3 razy w ciągu 3 lat :) Identyczną widziałem niedawno w Leroy za
    chyba coś koło 250zł.

    Mam drugą z Lidla, "zatarła się". Dałem radę zdjąć tylko gałkę, bebchy
    wymagają magicznego klucza którego nie mam, samo dotknięcie kombinerkami
    uszkadza zębaty uchwyt (z bardzo miekkiego stopu). Bida.

    Niewiele to pewno pomoże ale może przestrzec przed tanimi dam radę. Woda
    z pieca węglowego od 40 do 60 stopni zależy od pory roku, trochę
    kamienia, ale jestem pewny że w obu wypadkach najwazniejsze była utrata
    smarowania wymytego przez gorącą wodę.

    Następna bedzie droga.

  • 9. Data: 2014-12-31 08:25:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-30 19:43, Sebastian Biały wrote:
    > Następna bedzie droga.

    Moja hansgrohe tez się zatarła po 2 latach. Na szczeście mają dobry serwis.
    Z kolei tania bateria tej firmy http://www.ferro.pl/ pracuje u mnie już
    ok. 6 lat.

    --
    Pozdr.