  • 21. Data: 2014-03-02 21:33:07
    Temat: Re: Blok podlogowka
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    W dniu 02.03.2014 o 13:33 Frez <f...@g...com> pisze:

    > Eeee, pomiędzy ziarenkami i tak będzie sporo powietrza, więc przewodzenie
    > musi być liche. Piasek będzie luźny- musi się to wszystko ruszać.Cienka
    > warstwa 1 cal? to już będzie grubo.
    Ale tak się robi suche podłogi, zaleta jest taka że nic nie popęka, bo jak
    ci cienki beton peknie to rurki się także zniszczą po pewnym czasie.
    Jak się ktoś boi to mozna kupić cały system ze specjalnym styro i zasypką
    np wavina.

    ------------------------------

    Faktycznie ten piasek jakos nie przekonuje ale dzieki za wavina z Tempower
    z lekka zabudowa sucha.
    Nie slyszalem do tej pory o tym systemie. Widze ze sa rozne wysokosci paneli
    (30, 50, 70, 100mm) wiec razem z jastrychem suchym 20mm, powinna byc
    mozliwosc dobrania czegos co spelni wymagania :)

  • 22. Data: 2014-03-03 02:11:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Frez wrote:

    > Eeee, pomiędzy ziarenkami i tak będzie sporo powietrza, więc
    > przewodzenie musi być liche. Piasek będzie luźny- musi się to wszystko
    > ruszać.Cienka warstwa 1 cal? to już będzie grubo.

    jest taka technologia, suchy jastrych.

    na podsypce z piasku układa sie płyty GK na zakładkę klejąc je i skręcając.
    w piasku można ułożyć ogrzewanie podłogowe.

    Któraś z firm od GK ma ten system w ofercie (oczywiście proponuja jakies
    hiper dogie specjalne płyty GK :)