  • 1. Data: 2014-02-20 19:15:24
    Temat: Grzejniki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Na parterze mam grzejniki Purmo, kupione pare lat temu (nowe, od
    dystrybutora) okazyjnie z chyba 50% upustem.

    Teraz przyszedl czas na poddasze, niestety o takim rabacie juz nie ma mowy
    i musze zastapic Purmo czyms tanszym. Konkretnie potrzebuje 2 grzejnikow
    takiego typu, jak Purmo Ventil Compact CV-22. Jeden pionowy, drugi poziomy.
    Przy zasilaniu 70/55 musza miec po ok. 800-850 W. Zasilanie dolne,
    najlepiej prawe.

    Doradzicie cos?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2014-02-20 19:54:23
    Temat: Re: Grzejniki
    Od: kto_masz <k...@o...pl>

    ...a na "popularnym serwisie aukcyjnym" sprawdzałeś?
    Chwalą się większymi upustami niż 50%, adresy mailowe podają, ofertę
    przygotują, tylko trzeba sprawdzić czy koszty transportu przy zakupie
    dwóch grzejników nie przewyższą oszczędności.

  • 3. Data: 2014-02-20 19:57:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 19:54:23 +0100, kto_masz napisał(a):

    > ...a na "popularnym serwisie aukcyjnym" sprawdzałeś?

    Szczerze powiedziawszy na Allegro akurat na Purmo nie patrzylem... 8-]

    Juz zioram.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2014-02-21 08:43:01
    Od: olaboga <o...@c...pl>

> [...]
    > takiego typu, jak Purmo Ventil Compact CV-22. Jeden pionowy, drugi poziomy.
    > Przy zasilaniu 70/55 musza miec po ok. 800-850 W. Zasilanie dolne,

    Szukaj kogoś kto podzieli się swoim rabatem. Te 50 % to może nie norma
    ale 35% jeśli chodzi materiały instalacyjne do wod-kan i CO to standard.
    Poszukaj w sklepach internetowych oni najczęściej dają na starcie upusty
    od cen katalogowych.
    Podam przykład ze swego podwórka; kocioł gazowy Vaillanta 65kW cena
    katalogowa 19800zł i stacjonarne sklepy tyle chciały, firmy instalacyjne
    dawały go za +-15000zł bez montażu, ostatecznie zakupiony przez internet
    za 11200zł.