  • 1. Data: 2014-02-15 20:21:04
    Temat: Isobooster - zamiennik wełny przy ocieplaniu dachu?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy ktoś z Was spotkał się z takim materiałem?
    Isobooster:
    http://www.isobooster.pl/czym_jest_isobooster.php

    Podobno 3 warstwy o łącznej grubości 10-12 cm zastępują wełnę o
    grubości ok 35-40 cm.

    Nie sprzedaję tego; pytam, jako potencjalny kupujący.

    Piszą, że to ma właściwości paroprzepuszczalne ale tam widać jakieś
    warstwy bodaj folii metalicznej.

    Jak to oceniacie? Cenowo wychodzi bardzo podobnie do wełny.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-02-16 01:25:39
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 20:21:04 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > warstwy bodaj folii metalicznej.
    >

    > Jak to oceniacie? Cenowo wychodzi bardzo podobnie do wełny.

    W prospektach wszystko wygląda super. Z polietylenu znaczy się palne. Trwałość
    polietylenu nie jest bardzo dużą w stosunku do trwałości typowego domu. Lepszy efekt
    według mnie można uzyskać przekładając warstwy styropianu albo wełny metalizowaną
    folią do kwiatów. Paro przepuszczalność łatwo robi się cienkim gwoździem.

  • 3. Data: 2014-02-16 19:11:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Podobno 3 warstwy o łącznej grubości 10-12 cm zastępują wełnę o grubości
    > ok 35-40 cm.

    ja kiedys napisalem zeby mi przysłali kawalek do badan - ale jakos nie
    przysłali :-)

    > Piszą, że to ma właściwości paroprzepuszczalne ale tam widać jakieś
    > warstwy bodaj folii metalicznej.

    jest przepuszczalne jak centymetr stali - z tym ze to akurat nie ma
    znaczenia.

    > Jak to oceniacie? Cenowo wychodzi bardzo podobnie do wełny.

    no to tym bardziej taniej wyjdzie zwykła folia bąbelkowa i warstwa folii
    aluminiowej (o ile ona w ogóle jest potrzebna)

    ehhh, trzeba zrobic eksperyment samemu, w koncu to dość prosta sprawa.

    b.

  • 4. Data: 2014-02-17 09:22:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-16 19:11, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:52ffbe1d$0$2375$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > ja kiedys napisalem zeby mi przysłali kawalek do badan - ale jakos nie
    > przysłali :-)

    Dziwne, ze nikomu nie przeszkadza zerowa izolacyjnosc w miejscu montazu.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.