  • 1. Data: 2017-10-05 17:31:23
    Temat: Bosch Starlock
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Witam,

    Czy do multinarzędzi Boscha (np. PMF 350), które obsługują system Starlock
    pasują też inne końcówki, innych producentów?
    Pytam, bo ostrza Boscha są dość drogie, a do rzadkich zastosowań domowych
    wystarczyłyby mniej trwałe i przede wszystkim tańsze zamienniki.
    To da się użyć innych?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2017-10-05 21:24:35
    Temat: Re: Bosch Starlock
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 października 2017 17:31:24 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:
> [...]
    > Pytam, bo ostrza Boscha są dość drogie, a do rzadkich zastosowań domowych
    > wystarczyłyby mniej trwałe i przede wszystkim tańsze zamienniki.

    Tak z ciekawości- po kiego kupiłeś narzędzie do którego na akcesoria Ciebie nie stać

    Trza było jakiegoś Parksida z Lidla kupić i akcesoria miałbyś za śmieszne pieniadze

  • 3. Data: 2017-10-05 22:42:37
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 5 Oct 2017 12:24:35 -0700 (PDT), Kris wrote:

    > Tak z ciekawości- po kiego kupiłeś narzędzie do którego na akcesoria Ciebie nie
    stać

    Po czym wnosisz?

    > Trza było jakiegoś Parksida z Lidla kupić i akcesoria miałbyś za śmieszne pieniadze

    A może zależy mi na jakości i wygodzie samego urządzenia, a o końcówki
    pytam, bo kto pyta nie błądzi?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2017-10-05 23:30:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jest kolejne narzedzie dla frajerow. Swoje poczatki mialo w tv shopie. Pokazywali
    jak tnie gwozdzie wbite w deske, wydlubuje fuge. Typowy brzeszczot do metalu ma ok
    30cm dlugosci i jak ktos potrafi pilowac pilka do metalu to pracuje cale 30cm. W tym
    gownianym narzedziu skok tarczy jest maly i tna ze trzy milimetry. To narzedzie
    bardziej przeciera niz piluje. Papierem sciernym zalozonym na kawalek drewnianego
    klocka szybciej cos wygladze niz tandetna maszynka za piec stow z przystawka do
    szlifowania. Za piec stow mozna kupic, nie z gornej polki, kilka narzedzi ktore beda
    wydajniejsze i tansze w eksploatcji niz to byle co. Takie jest moje zdanie i bede go
    bronil jak niepodleglosci.

  • 5. Data: 2017-10-06 07:28:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 października 2017 22:42:37 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > A może zależy mi na jakości i wygodzie samego urządzenia,
    Parkside z Lidla sa jakosci porównywalnej z boschem. Narzędzia Parkside to takie
    klony Boscha.
    Wcale bym sie nie zdziwił jak w jednej fabryce robione by były. Taka tańsza linia
    boscha.

  • 6. Data: 2017-10-07 11:41:37
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2017-10-06 o 07:28, Kris pisze:

> [...]
    klony Boscha.
    > Wcale bym sie nie zdziwił jak w jednej fabryce robione by były. Taka tańsza linia

    Mam używam ale sporadycznie bo regularne używanie grozi utratą słuchu ;)
    Wszystko ogólnie ok! poza tym hałasem, wszystkie narzędzia z Lidla które
    mam są głośniejsze od odpowiedników .. i to sporo!

    Robak