  • 1. Data: 2017-10-05 08:36:15
    Temat: wiatr idzie
    Od: Budyń <b...@g...com>

    poprzewiązujcie luźne rumple

    b.

  • 2. Data: 2017-10-05 14:44:44
    Temat: Re: wiatr idzie
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu czwartek, 5 października 2017 08:36:17 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > poprzewiązujcie luźne rumple

    Wiatr to może wiac. Albo duc. No czasem pizd..c
    Ale zeby chodzil to rzeczywiscie nieslychane. To jeszcze nic. Naukowce
    amerykańskie oczywiście, odkryly, ze o 50 procent mocniej będzie wial wiatr
    strumieniowy. Spowoduje to, ze samoloty będą wpadac w te, jak to się nazywa,
    masturbacje powietrzne. I to na wysokości przelotowej około 12 km nad Ziemia.
    Tam dopiero bedzie odlot.

    Pzdr
    Tornad

  • 3. Data: 2017-10-06 11:02:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 5 października 2017 08:36:17 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > poprzewiązujcie luźne rumple

    U mnie we wsi prund uciekł z wieczora i jeszcze do dziś go nie widać.
    Prund boi się silnego wiatru.

    L.

  • 4. Data: 2017-10-06 12:26:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2017 02:02:57 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > U mnie we wsi prund uciekł z wieczora i jeszcze do dziś go nie widać.
    > Prund boi się silnego wiatru.

    A my mielim w Zielonej Górze wczora prawdziwy blekout na 2 godziny.
    Świeciły tylko samochody a tak całe miasto cieeemne... Całkiem jak
    kiedyś w njujorku :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-10-06 12:31:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 6 października 2017 12:26:27 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    > A my mielim w Zielonej Górze wczora prawdziwy blekout na 2 godziny.
    > Świeciły tylko samochody a tak całe miasto cieeemne... Całkiem jak
    > kiedyś w njujorku :)

    No to nasz blekołt trwa nadal, świeci tylko stacja benzynowa,
    musi co cwaniaczki mają jakiegoś prądotwora.

    L.

  • 6. Data: 2017-10-06 12:39:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-10-06 12:31, Lisciasty wrote:

    > No to nasz blekołt trwa nadal, świeci tylko stacja benzynowa,
    > musi co cwaniaczki mają jakiegoś prądotwora.

    Musi być... i ciągną paliwo prosto z dystrybutorów :D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info