  • 1. Data: 2017-10-02 22:03:49
    Temat: Co do uszczelnienia starego dachu?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam stary budynek gospodarczy, który jest przeznaczony do rozbiórki.
    Na razie jeszcze sobie stoi i wykorzystuję go do składowania drewna i
    jako graciarnię. Dach jest kryty zwykłą papą (kilka warstw starych i
    jeszcze starszych) i teraz zaczął przeciekać. Są miejsca, gdzie papa
    spękała i woda dostaje się tymi spękaniami pod spód i szuka sobie ujścia.
    Czym byście radzili posmarować te spękane miejsca, żeby jeszcze
    rok-dwa-trzy nie ciekło? Oglądałem w Casto lepik na zimno - wydajność
    0,5 mkw z litra i wydaje mi się, że tym bym spękania zalepił, ale jest
    to lepik i nie bardzo się nadaje na mokre podłoże, a teraz dach mi
    należycie nie wyschnie.
    Widziałem też szuwaks pod nazwą Ultrament dach renowator, który jest
    rzadki i podają wydajność 5 mkw z litra, co by wskazywało, że spękań tym
    nie zalepię, a jedynie zaimpregnuję powierzchnię.
    Co byście poradzili na taką prowizorkę?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-10-02 22:58:09
    Temat: Re: Co do uszczelnienia starego dachu?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 października 2017 22:03:50 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > rzadki i podają wydajność 5 mkw z litra, co by wskazywało, że spękań tym
    > nie zalepię, a jedynie zaimpregnuję powierzchnię.

    lepik na zimno. Trudno musisz poczekac na suchy dzien.

    b.