  • 21. Data: 2014-02-27 16:17:12
    Temat: Re: Brak zasięgi - Wzmacniacz GSM
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-27 07:44, Marcin Ł pisze:

    > i znowu mylisz sprzet SOHO z masztami i sprzetem duzej mocy. w opisie
    > urzadzen jest dosyc dokladnie okreslone pokrycie w m2. wiec kupujac taki
    > wzmacniacz do np. hotelu wiesz jakiej mocy potrzebujesz i poza mury nie
    > wychodzisz. tak jak pisalem chodzi o dom/lokal a nie wies czy miasto.

    Jaką masz pewność, że wzmocnienie nie jest zbyt duże i nie zapętli się?
    Jak wzmacniacz nie ma ręcznej regulacji wzmocnienia, to jak możesz taki
    efekt zapętlenia się kontrolować? A wiesz co się dzieje, jak wzmacniana
    fala trafi znów na wejście i zostanie ponownie wzmocniona i tak w kółko?
    Co się wtedy dzieje? Nawet w sprzęcie SOHO? Odpowiedz zatem, w jakiej
    minimalnej odległości ma być jedna antena od drugiej, aby taki efekt nie
    nastąpił? Czy ta minimalna odległość naprawdę gwarantuje, że taki efekt
    nie nastąpi? To urządzenie z linka ma pokrycie do 300 m2, jak to
    możliwe, skoro antena ma być odsunięta od drugiej na 5 m, co daje nam
    poniżej 32 m2 a jak wzmacnia mocniej, to będzie wzmacniać sygnał
    otrzymany z zewnętrznej anteny i się zapętli.

  • 22. Data: 2014-02-27 16:20:34
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-27 11:24, Poldek pisze:

    > Wzmacniacze sygnału komórkowego oczywiście są, ale będzie to drogie,
    > może działać, może nie działać. Ostatnio gdzieś czytałem, że UKE wziął
    > się za ściganie tego typu urządzeń, ponieważ aby nadawać w paśmie
    > komórkowym trzeba mieć koncesję i znać się na tym, a wzmacniacze GSM
    > montowane metodą majsterkowicza sieją w eter zakłóceniami. Grożą za to
    > mandaty.

    Nie tylko mandaty, konfiskata sprzętu również następuje. Dochodzą
    również zniszczenia dokonane przy demontażu - zdejmują to szybko - za
    pomocą kątówki, młotka i przecinaka.

  • 23. Data: 2014-03-02 15:19:26
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2014-02-25 21:05, Marcin Ł pisze:

    > Użytkownik "TomcioPaluch" napisał w wiadomości grup
    >
    > Witam
    > Znajomy poszukuje jakiegoś wzmacniacza gsm itp bo w ogole w domu nie ma
    > zasiegu. tzn jak stanie odpowiednio to jest, ale jest ogolnie tragedia.
    > Ma zamiar kupic jakis wzmacniacz gsm.
    > Ma dom ok 250 metrow.
    > Czy takie wzmacniacze cos daja ? Jak sie je instaluje i ile to kosztuje ??
    >
    > na serwisach aukcyjnych jest tego sporo z dokladnymi opisami. znajomy
    > uzywa w biurze (blaszak 20m2) i dziala na najtanszym sprzecie.

    Nie ujmując że używanie takich urządzeń jest niezgodne z obowiązującym
    prawem.
    Do emisji w pasmach GSM upoważnieni są operatorzy a nie właściciel domu.

    Pozdrawiam !

  • 24. Data: 2014-04-18 10:31:27
    Od: Jacek Łata <j...@m...pl>

    Użytkownik "BQB" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Nie tylko mandaty, konfiskata sprzętu również następuje. Dochodzą
    również zniszczenia dokonane przy demontażu - zdejmują to szybko - za
    pomocą kątówki, młotka i przecinaka.

    A co to za służba ma uprawnienia wejścia na prywatny teren, domyslam sie że
    w razie zamknietego pomieszczenia wyłamią drzwi:))
    Uzywanie wzmacniaczy jest nielegalne , ale opowiadanie o takim ekspresowym
    działaniu gdy nie jest narazone niczyje życie to co najmniej fikcja.
    Niech się schowają wszystkie inne instytucje Państwa - policja, straż
    pożarna, pogotowie które mają problem z wejściem na jakikolwiek prywatny
    teren jeśli nie jest zagrożone życie bez "papieru" .
    To jak się nazywa ta służba która wpada do mieszkań i domów i kątówką oraz
    przecinakiem dokonują demontażu mienia prywatnego ?

    Jacek

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.