  • 1. Data: 2014-07-08 13:42:24
    Temat: Bramy ogrodzeniowe - co i jak?
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Muszę kupić bramę ogrodzeniową.
    Ma to być brama na szerokość 2 samochodów. Wyszło mi, że taka brama winna
    mieć ok. 5.5 m długości.
    Jakie są rozwiązania na tak szeroką bramę:
    a. brama przesuwna 5.5 m (czyli cała brama otwiera się wzdłuż ogrodzenia)
    Przykład: http://www.pl.all.biz/img/pl/catalog/90123.jpeg

    b. brama harmonijkowa (otwiera się do środka albo na zewn)
    http://i1.ytimg.com/vi/WTddpEt9kzw/maxresdefault.jpg

    c. brama otwierana na 2 skrzydła po np. 2.75m (do środka lub na zewn.
    nieruchomości)
    Przykład:
    http://bi.gazeta.pl/im/ce/a9/cd/z13478350Q,Wybor-rod
    zaju-bramy-wjazdowej-w-duzym-stopniu-zale.jpg

    d. oczywiście jest też brama otwierana do góry

    I pytania
    1. Czy jest jakaś brama przesuwna (wzdłuż ogrodzenia) ale taka aby się jakoś
    dzieliła na pół?
    Chodzi o to, że taka wielka brama 5-6m będzie b. cięzka. Jak mocny będzie
    musiał być mechanizm aby to otworzyć. A co jeśli nie będzie prądu albo
    zamarźnie? Ja to potem samemu otworzyć?
    Jak to może się nazywać aby odszukać w necie?

    2. Czy jest prawo, które reguluje kwestię otwierania skrzydeł bramy na
    ulicę?

  • 2. Data: 2014-07-08 14:59:17
    Temat: Re: Bramy ogrodzeniowe - co i jak?
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    W dniu 2014-07-08 13:42, Vikku pisze:
> [...]
    > Jak to może się nazywać aby odszukać w necie?
    >
    > 2. Czy jest prawo, które reguluje kwestię otwierania skrzydeł bramy na

    Witam
    Pytanie zasadnicze ile w projekcie wynosi tzw "otwór na bramę" czy
    przypadkiem nie jest to 4m?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-07-08 17:34:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 13:42:24 UTC+2 użytkownik Vikku napisał:

    > a. brama przesuwna 5.5 m (czyli ca�a brama otwiera si� wzd�u� ogrodzenia)
    > Przyk�ad: http://www.pl.all.biz/img/pl/catalog/90123.jpeg

    Mam taka - w swietle ma 4m i awaryjnie jak sie upre to otworze ja jednym
    palcem mimo ze wazy ze 200kg. Nie patrz na wage bramy - ona ma przeciez
    tez przeciwwage, otwiera i zamyka sie to latwo, chyba ze wazysz 30kg :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-07-09 13:44:20
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > Pytanie zasadnicze ile w projekcie wynosi tzw "otwór na bramę" czy
    > przypadkiem nie jest to 4m?

    Ja nie mam żadnego projektu ogrodzenia. To trzeba gdzieś zgłaszać?
    W tej chwili mam prowizoryczną siatkę, starą bramę na 2 skrzydła, itd. I to
    idzie do wywalenia a w to miejsce powstanie zupełnie nowe ogrodzenie (brama
    na 2 auta, furtka)

  • 5. Data: 2014-07-09 13:45:48
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > Mam taka - w swietle ma 4m i awaryjnie jak sie upre to otworze ja jednym
    > palcem mimo ze wazy ze 200kg. Nie patrz na wage bramy - ona ma przeciez
    > tez przeciwwage, otwiera i zamyka sie to latwo, chyba ze wazysz 30kg :)

    I w te 4m wjadą 2 auta? Bo dla mnie to chyba zbyt wąska taka brama.
    Nie ważę 30 kg ale kobieta nie musi mieć takiej siły jak Ty w jednym palcu.
    I tego się boję.

  • 6. Data: 2014-07-09 14:07:05
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    W dniu 2014-07-09 13:45, Vikku pisze:

    > I w te 4m wjadą 2 auta? Bo dla mnie to chyba zbyt wąska taka brama.
    > Nie ważę 30 kg ale kobieta nie musi mieć takiej siły jak Ty w jednym palcu.
    > I tego się boję.

    To dwa samochody jednocześnie mają wjeżdżać?
    Nie rozumiem.

  • 7. Data: 2014-07-09 14:29:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Vikku" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja nie mam żadnego projektu ogrodzenia. To trzeba gdzieś zgłaszać?

    Jeśli droga jest działką gminną a nie prywatną to tak.

    A na lokalizację zjazdu (a więc i jego szerokość) trzeba mieć papier.

    Pozdrawiam
    Ergie