    From: "Adam" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Brother DCP-9020cdw - uszkodzenie
    Date: Thu, 25 Jun 2015 15:38:43 +0200

    Witam

    Mam problem z drukarką...w prawdzie jest na gwarancji (drukarka zakupiona
    niespełna rok temu) ale nie wiem czy zostałaby uznana ze względu że drukuję
    na tonerach "JetWorld". Zalezy mi na szybkiej naprawie a problem jest taki,
    że początkowo drukarka zaczęła źle drukować w kolorze, później zaczęła
    zostawiać dziwny odciśnięty mechanicznie ślad na kartce. Okazało się że
    uszkodzona i zagięta jest folia na wałku zdaje się grzejnym, również lekko
    pokruszony podkład pod nią. Jaki byłby orientacyjny koszt naprawy, wymiany
    tego wałka.

    Pozdrawiam
    Adam Juszczyk
    Z.H.P "IDA" Władysławowo