  • 1. Data: 2010-04-30 13:47:06
    Temat: Bruk na betonie?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Mam na podjezdzie garazowym plyty betonowe, zastanawiam sie czy mozna
    wprost na nim polozyc kostke czy trzeba to jednak skuc?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2010-04-30 21:02:33
    Temat: Re: Bruk na betonie?
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-04-30 15:47, Ghost pisze:
> [...]
    >
    > Mam na podjezdzie garazowym plyty betonowe, zastanawiam sie czy mozna
    > wprost na nim polozyc kostke czy trzeba to jednak skuc?

    Jeśli nie są połamanie i siedzą mocno, to można kłaść tylko zrób
    podsypkę z piasku. Wcześniej policz sobie czy to wszystko nie będzie za
    wysoko do poziomu, na którym byś chciał mieć kostkę bo np nie zamkną się
    później drzwi od garażu.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2010-05-01 08:07:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > z piasku. Wcześniej policz sobie czy to wszystko nie będzie za wysoko do
    > poziomu, na którym byś chciał mieć kostkę bo np nie zamkną się później

    Mocno siedza, to sa duze plyty, chyba wylewane. Tylko juz sa zniszczone
    (pokruszone itp), z wysokoscia chyba dalbym rade. Ale moze jest jakis lepszy
    co z takim podjazdem zrobic? Jest pod spadem.

  • 4. Data: 2010-05-01 08:21:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > (pokruszone itp), z wysokoscia chyba dalbym rade. Ale moze jest jakis
    > lepszy co z takim podjazdem zrobic? Jest pod spadem.

    *lepszy pomysl