  • 1. Data: 2013-04-29 20:42:13
    Temat: Budowa łóżka
    Od: Marek <m...@g...com>

    https://docs.google.com/presentation/d/1h2FOwVYbzPFU
    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

  • 2. Data: 2013-04-29 21:02:18
    Temat: Re: Budowa łóżka
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2013 20:42:13 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > https://docs.google.com/presentation/d/1h2FOwVYbzPFU
    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    Jeśli jest widoczna cała konstrukcja to brakuje środkowej nogi, a bez niej długo nie
    pociągnie (chyba że to jednoosobowe).

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2013-04-29 21:10:12
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 21:02, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli jest widoczna cała konstrukcja to brakuje środkowej nogi, a bez niej długo
    nie pociągnie (chyba że to jednoosobowe).

    Dodalem jeszcze dwie nogi.

  • 4. Data: 2013-04-29 21:10:47
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Jeśli jest widoczna cała konstrukcja to brakuje środkowej nogi, a bez niej długo
    nie pociągnie (chyba że to jednoosobowe).

    2-osobowe - 1,80 m szerokosci.

  • 5. Data: 2013-04-29 21:24:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 29 Kwi, 20:42, Marek <m...@g...com> wrote:
    > https://docs.google.com/presentation/d/1h2FOwVYbzPFU
    4WPkyRLIdWhPQjjvq...

    Łóżko to tam łóżko, materac się liczy porządny ;) Łóżka może w
    zasadzie nie być ;)

    L.

  • 6. Data: 2013-04-29 21:32:59
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-29 21:24, Lisciasty pisze:
    4WPkyRLIdWhPQjjvq...

    > Łóżko to tam łóżko, materac się liczy porządny ;) Łóżka może w
    > zasadzie nie być ;)
    Może nie być. Ale lepiej jak jest, ponieważ materac powinien być od dołu
    wietrzony (dlatego we wszystkich łóżkach stosuje się listewki, zamiast
    litej płyty), oraz fajnie jak łóżko posiada oparcie, a jeszcze fajniej
    jak posiada jakieś boki ograniczające swobodę spadania z niego ;) a nie
    jak tutaj widać (i 90% innych łóżek) jak katafalk albo ołtarz, i
    najbezpieczniejsza pozycja to sam środek łózka, bo po bokach wszystko
    (poduszki/kołdra/pacjent) zjeżdża na podłogę.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-04-29 21:33:14
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 21:24, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    U4WPkyRLIdWhPQjjvq...

    > Łóżko to tam łóżko, materac się liczy porządny ;) Łóżka może w
    > zasadzie nie być ;)
    >
    > L.

    Tez tak myslalem...
    Ale czlowiek dorosleje.
    Stawy sztywnieja i trzeba na czyms usiąść, zeby zalozyc skarpetki.
    Na temat materaców tez mam cos do powiedzenia - od najdrozszych, bolą
    plecy.
    Trzeba wiedziec, czego nasz kregoslup oczekuje.

  • 8. Data: 2013-04-29 21:39:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 21:32, BartekK <s...@d...org> wrote:
> [...]
    > najbezpieczniejsza pozycja to sam środek łózka, bo po bokach wszystko
    > (poduszki/kołdra/pacjent) zjeżdża na podłogę.

    Masz racje.
    Troche zjezdza na boki.
    Planowalem nawet zrobic takie boczne , podniesione wzmocnienia, ale
    nie jest tak zle.
    Wazniejsze, ze materac wystaje w gore, ponad krawedz deski i mozna
    spokojnie usiazc na krawedzi, bez wzynania sie krawedzi deski w dupe.
    Najwazniejsze, ze materac nie zsuwa sie w dol, nawet, jak sie siedzi/
    lezy w pozycji półsiedzącej.

  • 9. Data: 2013-04-29 21:49:01
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    > najbezpieczniejsza pozycja to sam środek łózka, bo po bokach wszystko
    > (poduszki/kołdra/pacjent) zjeżdża na podłogę.

    Dziwna sprawa, ze sam materac nie zjezdza.
    Za to, taka nakladka Wellpur ( 4 cm) zjezdza na prawa strone, a to, co
    lezy na niej ( taka nakladka ochronna na materac), zjezdza na strone
    lewa...
    Zeby temu zapobiec, trzebaby zrobic boczne deski wyzej, niz wszystko,
    co tam lezy. Wtedy, lezaloby sie , jak w trumnie.
    Trzeba sie zdecydowac: trumna, czy katafalk...??? Haaahaaa

  • 10. Data: 2013-04-30 00:36:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BartekK wrote:

> [...]
    > katafalk albo ołtarz, i najbezpieczniejsza pozycja to sam środek
    > łózka, bo po bokach wszystko (poduszki/kołdra/pacjent) zjeżdża na

    a ty to łóżko to na okręcie będziesz montował :)