    From: adam <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.budowanie
    Subject: [CROSS] Czym skleić plastikowy króciec chłodnicy
    Date: Sat, 22 Sep 2018 12:08:07 +0200

    Cieknie tam, gdzie ten króciec łączy się z plastikowym boczkiem
    chłodnicy. Nie cieknie spod węża, to wyeliminowałem.

    Google wyrzucają distal, poxipol, ale distal nie jest elastyczny.
    Poxipol jest elastyczny, ale jest różnie, jednym pomógł, innym nie.
    Ogólnie tematy są sprzed około 10 lat, a świat idzie do przodu, jest
    coś nowego, pewnego?

    Na YT znalazłem Acralock SA 10 15, na filmie widać, że jest mega
    elastyczny i wytrzymały. Nada się to?
    Nie wiem z jakiego tworzywa jest ten boczek chłodnicy, nie znalazłem
    oznaczeń.

    Wysyłam również na pl.misc.budowanie, bo wiele osób ma tutaj dużą
    wiedzę. Niezainteresowanych przepraszam.