  • 1. Data: 2010-01-10 18:38:46
    Temat: Cena za robociznę - strop żelbetowy lany
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Jakie macie ceny za robociznę - strop żelbetowy lany 100 metrów
    kwadratowych. Praca od zrobienia deskowania i stempli, wieniec, zbrojenie +
    wylanie

    --
    photos of rome
    http://rome.net-poland.com

  • 2. Data: 2010-01-10 18:47:43
    Temat: Re: Cena za robociznę - strop żelbetowy lany
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie macie ceny za robociznę - strop żelbetowy lany 100 metrów
    > kwadratowych. Praca od zrobienia deskowania i stempli, wieniec, zbrojenie
    > + wylanie

    Z przed dwoch miesiecy cena-znajomemu zrobiliza 4500zł .deski i stemple były
    wlasnoscia wykonawcy, inwestor za nie nie placil

  • 3. Data: 2010-01-10 20:37:31
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 10 Sty, 19:38, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Jakie macie ceny za robociznę - strop żelbetowy lany 100 metrów
    > kwadratowych. Praca od zrobienia deskowania i stempli, wieniec, zbrojenie +
    > wylanie

    2008 dwa stropy po 170m2, oba z szalowaniem i zbrojeniem zelbetowych
    schodow - pierwszy - 3 tys, drugi 3,5 tys (wieksze schody, gestsze
    zbrojenie). Deski, stemple - moje. Reszte (czyli dwa mlotki, gietarke
    i pile lancuchowa ;) mial (mieli) wykonawca :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-01-11 08:11:52
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > Z przed dwoch miesiecy cena-znajomemu zrobiliza 4500zł .deski i stemple
    > były wlasnoscia wykonawcy, inwestor za nie nie placil

    wiesz moze jaki byl calkowity koszt robota4500+zbrojenie+beton?

    Pzdr
    Darek

  • 5. Data: 2010-01-11 08:24:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wiesz moze jaki byl calkowity koszt robota4500+zbrojenie+beton?

    4500 robocizna+ 14m3 betonu z betoniarni + ok 1tony stali(ok 2000zł)

    Krzysiek