  • 41. Data: 2021-04-21 08:33:07
    Temat: Re: "Centrale deszczowe"
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.04.2021 09:34, Janusz wrote:
    > No nie, na dachu zbieraja się syfy i deszcz je spłukuje, jest tego
    > więcej bo masz skoncentrowane z jakiegoś wiekszego obszaru niż to co pod
    > rośliną.

    Skoncentrowana "wiejskość" może zabić. Lepiej w blokach w mieście zostać ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 42. Data: 2021-04-21 12:54:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Skoncentrowana "wiejskość" może zabić. Lepiej w blokach w mieście zostać
    > ;-)
    Ale żebyś wiedział :)Przejście zimą wieczorem przez wieś zagrożone jest
    ciężką chorobą płuc i dużym prawdopodobieństwem zaczadzenia :(
    Na blokach tego nie ma.

    --
    Janusz

  • 43. Data: 2021-04-22 04:30:19
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 19 kwietnia 2021 o 13:32:17 UTC-5 ToMasz napisał(a):
> [...]
    moze na trawnik to jest ok ale pod warzywa nie. No i jaka gwarancja ze tam gdzie dzis
    trawnik za 3 lata nie bedzie warzywniaka?

> [...]
    > bezpodstawne. wręcz przeciwnie. Być może wskażę więcej problemów. np,
    > jeśli obok warzywniaka jest spad, to może się zdarzyć że woda będzie
    > spływała w jedno miejsce, gromadząc, osadzając wszelkie zanieczyszczenia.
    > Kiedyś mieszkałem na wsi. moi przodkowie na pola wylewali gnojówkę.
    > pewno dla tego pokolenia wcześniej tak krótko żyły. ja sam na łopacie
    > nosiłem kurze gówna jako nawóz dla jadalnych roślin. Ojciec umarł, matka
    > ledwo żyje. zastanawiam się czy to nie przez te ptasie kupy?
    > kurde, wyłączę wifi, bo mi się mózg ugotuje

    Cos tam wiecie ale tyle co nic.

    Napisz jeszcze czy ludzkie ekskrementy kladles pod truskawki czy jednak te ludzkie
    szly pod zborze a te swinskie/krowskie/konskie pod kartofle.

    Ja wiem czemu sie takie zroznicowanie robi ale moze jak juz cos piszesz to pisz na
    temat. Dam ci sie wykazac.