  • 1. Data: 2012-05-28 12:07:44
    Temat: Co dać pod kozę?
    Od: quent <x...@x...com>

    W pomieszczeniu mam na podłodze wykładzinę elastyczną o grub. 2-3mm.
    Jednak w pewnym miejscu planuję postawić kiedyś kozę - piec stałopalny.
    Coś pod nią muszę dać innego - kafli nie chcę bo za grube i będą
    nieładnie odstawać, blacha będzie wyglądać kiepsko.

    Macie jakieś pomysły co tam można położyć?
    Wielkość ok. 1,2x0,7m

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2012-05-28 12:33:29
    Temat: Re: Co dać pod kozę?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 12:07:44 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    > nieładnie odstawać, blacha będzie wyglądać kiepsko.
    >
    > Macie jakieś pomysły co tam można położyć?
    Najlepsze kaflre. Ale nie chcesz;)
    Blachy tez nie chcesz.
    Ale może coś takiego?
    http://www.e-kominki.com/index.php/cart/show_item/14
    47
    Malowana proszkowo może coś podpasujesz fdo wykładziny- można zlecic pomalowanie w
    pasującym kolorze.

  • 3. Data: 2012-05-28 12:38:43
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-28 12:33, Kris pisze:
    > Malowana proszkowo może coś podpasujesz fdo wykładziny- można zlecic pomalowanie w
    pasującym kolorze.

    No to już jakoś wygląda! Dzięki.

    Kafli nie chcę bo wylewka w miejscu "pod kozę" jest na tym samym
    poziomie wylana - moja wina.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-05-28 14:38:06
    Od: quent <x...@x...com>

> [...]
    47
    > Malowana proszkowo może coś podpasujesz fdo wykładziny- można zlecic pomalowanie w

    Znalazłem jeszcze coś takiego, wygląda świetnie ale ta cena...

    http://tinyurl.com/cqrlkzq

    http://www.piecepolska.pl/akcesoria-kominkowe-podsta
    wy-szklane-podstawa-szklana-pod-piec-wolnostojacy-a4
    -o_l_143_426.html

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-05-28 15:51:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 14:38:06 UTC+2 użytkownik quent napisał:

> [...]
    >
    > http://tinyurl.com/cqrlkzq
    >
    > http://www.piecepolska.pl/akcesoria-kominkowe-podsta
    wy-szklane-podstawa-szklana-pod-piec-wolnostojacy-a4

    Pytaj u szklarza w swojej okolicy.
    Z ciekawości zadzwoniłem do lokalonego szklarza tu u mnie i 1m2 szkła hartowanego 6mm
    grubości to u niego 160zł. Oszlifowanie krawedzi itp to mówił cena nie przekroczy
    200zł. I to w kolorze. W linku w którym podałes kolor to 650zł wychodzi. Masakra