  • 1. Data: 2013-02-03 13:44:24
    Temat: Co na scianę w wiatrołapie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam wiatrolap jakieś 2mx2m. Wieszak na ubrania, miejsce na buty,
    docelowo może mała szafa. Chwilowo gładź gipsowa + biała emalia.

    Brudzi się. Od rąk, ubrań, butów, rowerów. Sciany na wysokości kilku cm
    są skopane z czarnymi kreskami od podeszw. Wszedzie jakieś slady od
    zamkow ubrań itd. A to dopiero rok.

    Teraz: co połozyć na sciany? Na razie w grę wchodzą płytki (ale obawiam
    się że będzie wyglądać jak lazienka w pegeerze i będzie zimne) albo
    panele scienne, ale PCV bo drewaniane mialem na mieszkaniu i były w nich
    dziury. Ewentualnie boazeria.

    Mam jeszcze jakieś inne opcje? Farba się nie sprawdza.

  • 2. Data: 2013-02-03 14:32:54
    Temat: Re: Co na scianę w wiatrołapie
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 13:44:24 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Mam jeszcze jakieś inne opcje? Farba się nie sprawdza.

    Farba. Ale porzadna lateksowa i nie biala tylko jakas np szara? Ja tak mam i nie ma
    problemu - wszelkie brudy scierasz gabka / czystym mokrym mopem. Tylko to musi byc
    porzadny lateks - kup beckersa i "bedzie pan zadowolony" :)

    Moj pies jak wraca z dworu i wyglada jak prosiak po calodziennych harcach w chlewie
    czesto sie ociera o naroza, a jak pada deszcz to wlazi i sie otrzepuje (musi to
    oczywiscie robic w wiatrolapie a nie na zewnatrz przed wejsciem do domu;) - 3 lata
    mam sciany i po przetarciu wygladaja jak nowe. Tak wiec - farba sie sprawdza, byle
    DOBRA :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-02-03 14:51:49
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Moj pies jak wraca z dworu

    Adam :))))) Podwórka....Na dwór to chłopi jajka do pańskiej kuchni nosili.

    A beckers faktycznie dobry jest.

    Marek

  • 4. Data: 2013-02-03 15:32:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 14:51:49 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Adam :))))) Podwórka....Na dwór to chłopi jajka do pańskiej kuchni nosili.

    U mnie sie mowilo od zawsze i dalej mowi "wychodzic na dwor" - i tak bede mowil;)
    Chlopi to na pole wychodzili :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-02-03 16:14:58
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 14:51:49 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    >U mnie sie mowilo od zawsze i dalej mowi "wychodzic na dwor" - i tak bede
    >mowil;) Chlopi to na pole wychodzili :P

    Ale na spacer z psem to idziesz na podwórko a nie na dwór do pana :)

    Marek

  • 6. Data: 2013-02-03 19:51:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Teraz: co połozyć na sciany? Na razie w grę wchodzą płytki (ale
    > obawiam się że będzie wyglądać jak lazienka w pegeerze i będzie

    to połóż takie płytki jaich w łązience w PGRze nie kładą, np coś drewno
    podobnego albo ala marmur...

    jest tyle pieknych płytek

  • 7. Data: 2013-02-03 20:14:59
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > Ewentualnie boazeria.
    >
    > Mam jeszcze jakieś inne opcje? Farba się nie sprawdza.

    Marmolit.

  • 8. Data: 2013-02-03 20:23:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 16:14:58 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Ale na spacer z psem to idziesz na podwórko a nie na dwór do pana :)

    Na dwor, na dwor.

    Jak bylem maly to tez chodzilem na dwor z chlopakami :) Welcome in Slask ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-02-03 20:35:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:kelm38$lfk$1@node1.news.atman.pl...

    > Marmolit.

    no i to będzie prawdziwa wiocha ;-)

  • 10. Data: 2013-02-03 20:41:53
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > no i to będzie prawdziwa wiocha ;-)

    Niby dlaczego?
    Dla mnie największą wiochą jest boazeria, panele i drewnopodobne płytki oraz
    kasetony na ścianie.
    Wszystko jest sprawą gustu.