  • 11. Data: 2009-03-12 00:25:30
    Temat: Re: Co posiac na 52 a
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Całkowicie problem zachwaszczenia nie zniknie, ale na pewno będzie
    > mniejszy. Na koniec sezonu trzeba te rośliny przekopać albo przeorać,
    > żeby użyzniły glębę..
    > Niestety trzeba trochę popracować. Ale gdybyście coś innego siali, to
    > też będzie wymagało pracy.

    Taak, praca to jest coraz wiekszy problem na grupie, szczególnie
    wśród osób pytających. Co posiać za darmo i jak podłoże pod basenem
    zrobić nie kiwnąwszy palcem? Hehe, pytający o takie rzeczy nie myślcie
    nawet nad tymi pytaniami, bo to także praca i to ponoć wyczerpująca.

  • 12. Data: 2009-03-12 00:39:35
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    Użytkownik "?" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić nie kiwnąwszy palcem? Hehe, pytający o takie rzeczy nie myślcie
    > nawet nad tymi pytaniami, bo to także praca i to ponoć wyczerpująca.

    Ho, ho, ho!
    Prawdziwy wysyp ...
    Zaimponowałeś mi :)

    --

    serdecznie! pozdrawiam!
    piotr

  • 13. Data: 2009-03-12 07:11:29
    Od: "asz" <a...@o...pl>

    > Zostaw czarny ugór, bo jak wieść niesie w tym kraju nic się nie opłaca.

    Pani lub panie "?". Czy pańskie wypowiedzi wniosły choć raz coś budującego
    na grupę?! Wystarczy przejzeć pańskie wypowiedzi z archiwum aby sie
    przekonać że zakres wiedzy z dziedziny ogrodnictwa jest zerowy (trudno mi
    powiedzieć czy i innych dziedzin, ale podejrzewam ze tak skoro w zakresie
    grupy ktora sie pan/i interesuje nie ma pan/i nic do powiedzenia).
    Proponuję więc zmienić swoj nick z "?" na "0".

    Tak przy okazji, to uwazam ze pisanie o kims wielka litera jest oznaka
    szacunku dla niego - jak pan/i pewnie zwrocila uwage powyzej...

  • 14. Data: 2009-03-12 08:07:52
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gpacef$l87$1@node2.news.atman.pl asz <a...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > podejrzewam ze tak skoro w zakresie grupy ktora sie pan/i interesuje
    > nie ma pan/i nic do powiedzenia). Proponuję więc zmienić swoj nick z

    Hejka. Odpowiedź boletusa (natalki, "?"), w której proponuje czarny
    ugór, jest jak najbardziej racjonalna. Skoro potrafisz ocenić jego poziom
    wiedzy ogrodniczej, to powinieneś z łatwością samodzielnie rozwiazać swój
    problem. Trudno pomóc gdy nie wiadomo z jaką glebą mamy do czynienie
    i co tam ma być w przyszłosci. Cudowne rozwiazania są tylko w reklamach
    telewizyjnych.
    Pozdrawiam rzeczywiście Ja...cki
    PS Gdy nie znasz celu, to nigdy go nie osiągniesz.